pandapop Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hei! Tenkte å bytte skole 2VGS (studie) i Oslo og lurer på om noen har noe erfaring med det? Harsendt spørsmål til ung.no og utdanningsetaten, men da får jeg bare som svar at ja, det kan jeg, ikke noe om hvordan jeg skal gå frem Lurer også på om noen vet hvor mange ledige plasser det bruker å være på Katta og Foss og sånn ca. Hvilke karakterer man må ha? Går på elvebakken nå så har ganske gode men er ikke best i klassen akkurat Takk for alle svar! Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Se her: http://www.ung.no/oss/utdanning/vidutd/88370.html Lenke til kommentar
pandapop Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Ja jeg har sett det... har som sagt sendt mail til utdanningsetaten men de sa bare at ja, jeg kunne bytte skole, ikke noe om sjansene for å komme inn eller snitt. Det er heller ikke nødvendig for meg å gå til rådgiver siden jeg uansett ikke planlegger å bytte før neste år, men takk for svar likevel Det er ingen som faktisk har eller kjenner noen som byttet skole i oslo? Helst til katta Lenke til kommentar
pandapop Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Ingen? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Gå til rådgiver, hun/han vill hjelpe deg med alt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå