kanad3 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Har søkt mye på nettet uten å komme fram til noe som fortsatt virker aktuelt. Er det bare å gå gjennom dyrebutikker og se? Jeg leste at det lønner seg å skaffe en fra en oppdretter da disse ofte er hyggeligere, men finner ingen oppdrettere som fortsatt holder på. Noen som vet? Endret 16. november 2015 av kanad3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 De kan ofte bestille dyr på dyrebutikker, noe som høres relativt forferdelig ut når jeg skrev det nettopp Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Regner med du har tenkt nøye gjennom dette? Ildere er ikke som andre vanlige husdyr. For sikkerhetsskyld bør du se videoen under og være forstått med alt han sier. https://www.youtube.com/watch?v=7unlTYsUmvE Ellers kan du starte jakten her: http://www.nzb.no/maindesign.asp?aid=17795&gid=8325 og fortsette med nettsøk og dyrebutikker. Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Det er få dyrebutikker som selger Ilder, som du har nevnt vil jeg anbefale å høre med oppdrettere. Det er fremdeles en del som holder på med oppdrett, men du må kanskje regne med å reise litt om det ikke er noen i nærheten. Det er ikke lenger en liste over oppdrettere, men jeg vil anbefale å bli med i noen Ilder-grupper på Facebook, der er det sikkert noen som vet og kanskje har noen til salgs. Ellers er det valpesesong på våren, så du får kanskje litt mer napp på den tiden Oppdrettere er uansett lurest fremfor dyrebutikk da de trenger mye trening og god sosialisering tidlig. Hos oppdretter får de som regel valpevaksine og chip. I tillegg bør de kastreres. Har selv hatt ilder, send meg gjerne en pm om du lurer på noe Endret 17. november 2015 av Maeriel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå