TorsteinHiA Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Hei. Neste år blir jeg 16 år og skal kjøpe lett-mc. Får jeg noe bonus på forsikringen? Jeg leste noe om at hvis jeg ikke hadde hatt et kjøretøy før, får jeg 20% startbonus. Hvordan og hvor får jeg billigst forsikring? Takk for svar Endret 16. november 2015 av TorsteinHiA Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Du får billigst forsikring ved å ringe til forskjellige selskap og spørre om de kan klare noe billigere enn det beste tilbudet du har fått så langt. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 De fleste selskaper gir en liten startbonus, men det er visst ikke som da jeg fikk mine første med 50%. Billigste forsikring kan du finne hjelp til her https://tjenestetorget.no/forsikring/ Men billigst er ikke nødvendigvis best når skaden har skjedd. Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Du får billigst forsikring ved å ringe til forskjellige selskap og spørre om de kan klare noe billigere enn det beste tilbudet du har fått så langt. Ok, men før jeg får det vil jeg vite om jeg får noe bonus. Får jeg det? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Det kan du jo spørre om når du snakker med dem. Tror du får 20% startbonus av de fleste i dag. Altså, bonusen er bare en rabatt, så det er sluttsummen som er viktigst. Får du 30% bonus hos de ene og 2500 i premie er ikke det nødvendigvis bedre enn 20% og 2000. Men man tar med seg bonusen videre når man skifter selskap, så hvis noen mot formodning skulle tilby deg en voldsom bonus kan det være verdt å ta med i regningen. Endret 16. november 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det vanlige er at du får 20 % startbonus. Lenke til kommentar
TorsteinHiA Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Ok. Takk for svar. Jeg får sjekke litt mer og se hva forsikringsselskapene tilbyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå