LaStrada Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hei! Jeg bruker en digital doc 5 her, men der kan jeg ikke velge hastigheten på viftene, så jeg tenkte å kjøpe en viftestyring til. Men det jeg vil gjøre er: Diital doc 5 -> viftestyring nummer 2 -> vifta Her på bildet får man strøm fra hovedkortet (eller digital docen i mitt tilfelle) , så da lurte jeg på om det fantes flere viftestyreinge hvor det funka? Hvis ikke så kan jeg jo lage selv, men hva slags potetmeter (eller hva det nå het) trenger jeg? Hvor sterke osv... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 skal du bruke potmeter tror jeg vi trenger å vite hvor mange w og sånt vifta trekker. om du ikke skal ha trinnløst da.. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Tenkte på disse viftene: 2 x http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TFDA12025M12C 2 x http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TFDA8025M12C Og jeg tenkte på trinnløst ja. Endret 15. november 2003 av LaStrada Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg hadde ikke kjøpt de viftene... 30 og 25 db er drit mye !!! hadde klikka for meg om jeg hadde noe sånt i min pc. Kjøp heller noen som støyer mindre... Du får jo tak i noen papst vifter som ligger på 19 db og blåser bra.. Støyen blir da max 19 db. Men med de fancy viftene du skal ha kan det hende at de minimum støyer 19 db. Virker da mest logisk å kjøpe mindre støyende vifter. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ja.. hm.. Ble usikker nå! Får vel kanskje gå for papst da! Men ingen som vet noe om hva slags potetmeter jeg trenger? Har sett på elfa, men skjønner ikke en dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå