Rtse Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Jeg fant ingen aktive tråder på bucket list så jeg bestemte meg derfor for å lage din bucket list. Ingen innlegg uten en bucket list. Har du lyst til å kommentere andres bucket list så gjør du det i samme innleget som bucket listen din. Ingen frekke/negative kommentarer på andres lister. Min bucket list: Kunne leve på musikk produksjon. Være på flere store festivaler og konserter med flere av favoritt artistene mine. Bygge en fly simulator. Finne ei jeg kan dele livet med. Få meg hytte ikke så langt unna et skisenter og å bli veldig god på å stå slalom Gå på liverpool kamp. Hoppe fallskjerm. Redde et liv. Ikke så altfor lang liste. Jeg. og som sikkert folk flest kommer nok til å redigere inn flere punkter. Endret 16. november 2015 av Rtse Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Liker dine #1, #4 og #6. Vil legge til: - Spille konsert for et større publikum- Utforske nye land, gjerne sørøst-Asia eller latin-Amerika- Benke 100 kg før enden av neste år 1 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Her er min ... beskjedne ... bucket list. Den har endret seg en del siden jeg skrev det første gangen for 15 år siden, men det er vel ikke så unaturlig. Besøke mange, mange flere land, spesifikt vil jeg kunne si jeg har vært i: Japan, Kina, Italia, Hellas, Island, Skottland, Irland (Egypt var også på denne listen, men der har jeg vært! USA er utelukket fordi den har ett eget punkt) Gå fra a til b, som gjør at jeg "må" overnatte i skogen eller lignende. I rundt en uke. Besøke "The Wizarding World of Harry Potter" Eie ett hus Gifte meg Få barnebarn Se nordlys..mye nordlys Være forholdsvis nærme lava Adoptere ett dyr (som ikke har hatt det bra / trenger noen) Skrive noe som blir publisert Ha en grønnsakshage, urtehage eller lignende..i live minst en sommer Ri en elefant! (Har ridd blant annet kamel, esel, hest - men elefant mangler..) Se løve / digre kattepuser ett sted som hører mer hjemme for dem Rafte Ett eller annet høyderelatert, eks: Fallskjerm, luftballong, hanggliding, strikkhopp(?) 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Oppleve verden. Ikke bli sittende med et A4-liv med unger og stasjonsvogn. Ha så få "ankere" som mulig. Bo minst ett år på hvert kontinent (Bortsett fra Antarktis). Europa og Asia er unnagjort. Har lyst på et lengere opphold i Sør-Amerika neste gang. Seile verden rundt. Kjøpe en van og bomse rundt i USA en lengere periode. Bo i bilen og se mye natur. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Har ganske mye veldig gjennomførbart på lista mi Roadtrip gjennom USA - Gjøres neste vår Fly helikopter - Gjøres neste vår Seile jorda rundt i seilbåt Besøke Kina, Japan, Svalbard Leie offroad-bil på Island og kjøre rundt på øya en god stund Luftballong Oppdra en unge Bli flink nok på ski til å kunne leke rundt i svart bakke Sitte på i jagerfly Har en god del som er blitt krysset ut alt. Fint liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå