severman Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hei jeg prøvde å installere windows med minnepinne, nå som jeg er ferdig prøver jeg formatere den tilbake til 120 GB, men som du ser på bilde får jeg ikke utvidet volumet med de 85 GB som er utildelt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Høyreklikk den blå delen istedet. Lenke til kommentar
severman Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 kan ikke velge noe Høyreklikk den blå delen istedet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg finner ikke mye informasjon på nettet, men ser ut som det er en begrensning på 32GB på minepenner/USB volum med Windows installert på. Du kan prøve å bruke et 3dje parts partisjonsprogram som bootes fra minnepenn/cd (partedit/gpareted) og utvide volum, men sjansen er stor for at hele patrisjonen blir korrupt/ubrukelig, så kopier viktige data først. Lenke til kommentar
severman Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Jeg finner ikke mye informasjon på nettet, men ser ut som det er en begrensning på 32GB på minepenner/USB volum med Windows installert på. Du kan prøve å bruke et 3dje parts partisjonsprogram som bootes fra minnepenn/cd (partedit/gpareted) og utvide volum, men sjansen er stor for at hele patrisjonen blir korrupt/ubrukelig, så kopier viktige data først. tja, den var 120 GB når jeg fikk den, men den splittet seg når jeg la in windows installer på den :/ Lenke til kommentar
severman Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Jeg finner ikke mye informasjon på nettet, men ser ut som det er en begrensning på 32GB på minepenner/USB volum med Windows installert på. Du kan prøve å bruke et 3dje parts partisjonsprogram som bootes fra minnepenn/cd (partedit/gpareted) og utvide volum, men sjansen er stor for at hele patrisjonen blir korrupt/ubrukelig, så kopier viktige data først. Jeg fikk fikset den, Lastet ned Kingston Format Utility Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå