SaleEfag Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Digger spillet så langt Enorm verden å boltre seg på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Da var alle oppdrag fullført og alle regioner frigjort. Fantastisk spill, men jeg synes det har gått litt for raskt og lett å frigjøre regionene. Nå løper jeg bare rundt og samler collectibles. Har slitt endel med at spillet kræsjer titt og ofte på PS4, men heldigvis har loading time blitt bedre enn den var første dagen! Noen som har anelse om hvorfor det ikke er noe på øya helt nord-vest? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 veldig gøy spill men føler at de ikke var helt ferdig....... er jo verre enn rambo. tåler sykt mye før du dør, hvorfor kan jeg ikke snike, ligge? liker å snipe litt før jeg går til angrep, ta ut noen vakter osv, men her er bare å springe rett inn så overlever du sikkert uansett.... stor krasj med wingsuit rett i bakken, bare å reise seg opp igjen.... osv osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Hvis du søker slikt i er spill har du rett og slett bommet. JC3 handler om å ha det gøy i en vakker verden. Det skal ikke gi noen mening, hele spillet er bare en stor lek. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 vet det, spillet er gøy, men hadde vært enda bedre med litt mer fin pussing og litt mer realisme spør du meg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Traileren skrøt hele tiden av hvor store eksplosjoner man har, hvor mye man kan ødelegge osv, og nevnte knapt historien i det hele tatt. Allerede i første oppdrag står du på toppen av et fly med rakettkaster med evig ammo. JC3 handler om å sprenge ting i luften. Vil du ha noe annet må du nok se et annet sted. Sånn var det i de to forrige også, og de to Mercenaries-spillene JC er basert på. Siden dette strengt tatt er femte spill burde man vite hva man kan forvente. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Er det slik at SLI fortsatt ikke er mulig på PC versjonen ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Traileren skrøt hele tiden av hvor store eksplosjoner man har, hvor mye man kan ødelegge osv, og nevnte knapt historien i det hele tatt. Allerede i første oppdrag står du på toppen av et fly med rakettkaster med evig ammo. JC3 handler om å sprenge ting i luften. Vil du ha noe annet må du nok se et annet sted. Sånn var det i de to forrige også, og de to Mercenaries-spillene JC er basert på. Siden dette strengt tatt er femte spill burde man vite hva man kan forvente. Han snakker om mer realisme ikke historie og der er jeg helt enig. Avinstallerte spillet etter 5-6 timer, gørr kjedelig. Animasjonene er ikke bra, bilkjøring er ikke morro og skyting er rett og slett ikke morro. Det eneste spillet har gjort bra er fysikkdelen og selve verdenen. Dem burde forbedre seg snart, vært sånn siste JC spillene. Blir for slapt. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Prøv spillet på PC og installér diverse mods. (http://justcause3mods.com) Det er dritfett! Just Cause har aldri vært noe mer enn en lekeplass for voksne, og det er derfor jeg elsker det. Nå kommer multiplayer snart også! Endret 9. januar 2016 av Christiαno Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Han snakker om mer realisme ikke historie og der er jeg helt enig. Avinstallerte spillet etter 5-6 timer, gørr kjedelig. Animasjonene er ikke bra, bilkjøring er ikke morro og skyting er rett og slett ikke morro. Det eneste spillet har gjort bra er fysikkdelen og selve verdenen. Dem burde forbedre seg snart, vært sånn siste JC spillene. Blir for slapt. Du om det. Jeg elsker spillet, og gleder meg til expansionen kommer. Har brukt utallige timer så langt, og mange flere blir det. Alt i alt handler det om du vil la spillet underholde deg, eller om du vil underholde deg selv. Alt for mange er i første kategori, dessverre. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 er spillet laget slik det skal se groggy ut når en går litt fort eller kjører bil? Motion blur er skrudd av.. PC versjonen jeg sitter med. Lenke til kommentar
PogSz Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Her er vårt nyeste video med Rico! Alltid noe rart som skjer rundt ham. Hvis dere liker vieoen, så ville vi være takknemlige for alle likes :-) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Prøvde dette for første gang igår, for et nydelig spill <3 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Mitt favorittøyeblikk fra JC3. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Noen som gleder seg til Just cause 4? 4 desember baby! Ett av få sandkassespill jeg fullfører 100%. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå