ChopperRead Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Føler dette kommende storspillet fortjener en egen tråd for diskutering! Jeg gleder meg helt sinnsykt til dette, ser helt rått ut! Første spill jeg har preordered på leeenge uten å ha lest en anmeldelse av det. http://m.youtube.com/watch?v=-x1q7wY0koE Her er en ikke helt ny trailer, men den er fra e3! Feel free til å legge inn andre videoer o.l. Det slippes 1. Desember, cant wait! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det blir nok GOTY for min del. Kan ikke levende se for meg hva som skulle hindre det. Forhåndsbestilte det i våres, så dette har jeg stor tro på. Kos å ta seg en tur til middelhavet når desembers mørke setter inn for fullt. Mot normalt i bransjen så er ikke PC-versjonen noe de har snekra sammen på slutten heller, så her forventer jeg ingen Arkham Knight. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Gleder meg veldig, men klarer nok ikke ta GOTY fra Fallout 4. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Gleder meg. Spilt aldri Just Cause 1, men spilte toeren konstant i 2-3 uker og fikk alle achievements på 360-utgaven. Skal garantert ha dette. Skippa Battlefront da jeg er litt lei FPS`er og betaen der ikke imponerte meg stort. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Ja dette blir digg! Spilte mye mad max fra samme gjengen, dette blir enda bedre! Spilte begge de forrige, men husker nesten ingenting fra de. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Gleder meg veldig, men klarer nok ikke ta GOTY fra Fallout 4. Du mener vel Witcher 3? Ser frem til 3'ern her og, men kom aldri helt inn i Just Cause 2. Husker bare jeg sleit med å få orden på kontrollen. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Ser fortsatt moro ut: https://www.youtube.com/watch?v=vDjeTrTT0Fk Endret 18. november 2015 av Dellers Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Håper PC versjonen er herlig. Av det jeg har sett av info rundt PC versjonen er det bare å glede seg :o Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 Spillet blir rått omså på Gameboy colour! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Gleder meg veldig, men klarer nok ikke ta GOTY fra Fallout 4. Du mener vel Witcher 3? Ser frem til 3'ern her og, men kom aldri helt inn i Just Cause 2. Husker bare jeg sleit med å få orden på kontrollen. Likte Witcher 3 veldig bra, men F4 ligger milevis over. For min del trur jeg JC3 kommer over Withcer 3 men under F4 på listen over gode spill i 2015. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Gleder meg veldig, men klarer nok ikke ta GOTY fra Fallout 4. Du mener vel Witcher 3? Ser frem til 3'ern her og, men kom aldri helt inn i Just Cause 2. Husker bare jeg sleit med å få orden på kontrollen. Likte Witcher 3 veldig bra, men F4 ligger milevis over. For min del trur jeg JC3 kommer over Withcer 3 men under F4 på listen over gode spill i 2015. Skjønner at jeg må kjøpe Fallout 4 ihvertfall, etter at jeg er ferdig med Witcher 3, men at Just Cause 3 blir bedre enn de er jo foreløpig skeptisk til. Og ser man f.eks Metacritic (som selvsagt skal tas med en stor neve salt) vil det også overraske meg om Fallout 4 blir GOTY før Witcher 3. På den annen side er det vel nok nettsider som gir ut GOTY til at akkurat den tittelen ikke nødvendigvis bærer den tyngden den burde. Har Just Cause 2 i samlingen. Burde kanskje gi det et nytt forsøk også. So many games, so little time. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg digger Just Cause 2, så at det blir bra tviler jeg hvertfall ikke på Lenke til kommentar
Dudlileif Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Her er ca. 45 min med gameplay fra NerdCubed for de som ikke har fått det med seg. https://www.youtube.com/watch?v=p40E8zfaUlU https://www.youtube.com/watch?v=rB95Tirz4L4 https://www.youtube.com/watch?v=E6exCjo5_q4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Gleder meg til JC3, men blir nok ikke kjøpe på release. Er for opptatt med Rise of the Tomb Raider, Marvel Heroes og Fallout 4 for tiden. Er nok også ganske skeptisk til hvordan spillet blir. Historien gir jeg som regel blaffen i, så det viktigste er hvor mye man kan gjøre utenom hisotrien, og hvor mye det faktisk betyr. I Rise of the Tomb Raider er historien ganske viktig, logisk nok, men det er svært mye å gjøre utenom, og man får faktisk belønning for det. Senest nå nettopp utforsket jeg et gravkammer og fikk evnen til å se hjertet til dyr, så jeg kan skyte dem der for insta-kill. Kjekt. Når det er sagt elsket jeg MercenarieS: Playground of Destruction, så blir dette halvparten så bra kan det bli, øh, bra. Fullførste nesten JC1 (gav opp på sisteoppdraget), men kom aldri skikkelig i gang med JC2. Aner ikke hvorfor, men det skuffet meg ganske mye. For mye meningsløst surr, for lite av noen som helst betydning eller interesse. Å herje og ødelegge alt er ikke moro hvis det ikke har noe å si. Det er en viktig grunn til hvorfor GTA har wanted level. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Kjøpte spillet på psn der det står forventet nedlastningsdato 29 november. Kan jeg spille der og da eller må jeg sitte med pølsa i neven til 1 desember uansett? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Du må nok vente Nei men hva faen...snakk om teasing Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Pre-loading er ikke akkurat noe nytt. Det gjør bare at du er klar til å spille når spillet slippes. Enkelte folk takler jo ikke å vente noen timer på "overtid", selv om spillet ble sluppes midt på natta på en tirsdag. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Pre-loading er ikke akkurat noe nytt. Det gjør bare at du er klar til å spille når spillet slippes. Enkelte folk takler jo ikke å vente noen timer på "overtid", selv om spillet ble sluppes midt på natta på en tirsdag. Jojo:p akkurat det takler jeg fint. Men å sitte å se at spillet er nedlastet i 2 dager blir litt mer irriterende Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=fu8qLysK5zM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå