KatrinaS Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 «Hvis noe skjer med Krekar, skal vi gjøre slik at Norge blir som Libanon.» http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/I-denne-videoen-kommer-de-terrorsiktede-med-klare-trusler-mot-Norge-8240955.html#xtor=RSS-3 Hva tenker dere om dette? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Drit i trusselen , vi har dilla å dulla nok med den mannen. Vi kan heller ikke lå oss kue noe mer av disse folka. 3 Lenke til kommentar
xyzxyz Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Radical Islamists - included Mullah Krekar - are bad. They are evil. They are terrorists. Islamist extremism has popped up and grasps the essence of the medieval times. Radical Islamism in all of its forms - Al Qaida, ISIL, Al Nusra, Boko Haram - has marked the downward surge on human civilization, and religious extremism - please mark my words - may not only strike in Paris, but may also strike you and me in Norway. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvis vi bryr oss om slike trusler så har vi allerede tapt. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det forandrer ingenting. Sikkerhetstjenesten tar allerede for gitt at Norge er truet og kan være et terrormål. 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vi må ikke la sånne parasitter diktere hva vi skal gjøre, hvordan vi skal leve livene våre. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hva tenker dere om dette? 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 «Hvis noe skjer med Krekar, skal vi gjøre slik at Norge blir som Libanon Den "trusselen" er til å leve med det da https://www.youtube.com/watch?v=O1aqxFz_bU4 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 «Hvis noe skjer med Krekar, skal vi gjøre slik at Norge blir som Libanon.» http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/I-denne-videoen-kommer-de-terrorsiktede-med-klare-trusler-mot-Norge-8240955.html#xtor=RSS-3 Hva tenker dere om dette? Jeg har kommentert dette i annen tråd, -slik jeg bedømmer er det neppe en type "hjelp" Krekar ønsker seg. De har snakket om å kidnappe norske diplomater og bytte de mot Krekar. For det første vil Krekar dermed bli nr.1 ettersøkt worldwide, for det andre, hvor skal han ta veien etter at de har befridd ham fra fengsel? Hvis denslags har vært "drøftet" av Krekars tilhengere, er det i så fall en helt håpløs idiotisk ide. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vi må ikke la sånne parasitter diktere hva vi skal gjøre, hvordan vi skal leve livene våre.Stemmer, vi har allerede parasitter som dikterer hva vi skal gjøre, hvordan vi skal leve livene våre. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vi må ikke la sånne parasitter diktere hva vi skal gjøre, hvordan vi skal leve livene våre. Stemmer, vi har allerede parasitter som dikterer hva vi skal gjøre, hvordan vi skal leve livene våre.Good call :-) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Stemmer, vi har allerede parasitter som dikterer hva vi skal gjøre, hvordan vi skal leve livene våreAlltid deg og ditt, over alt, uten unntak. Er det hyggelig å slå politisk mynt på andres død og lidelse? Fint å være en kynisk kald jævel. Endret 16. november 2015 av Abigor 7 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Hva jeg tenker? La meg summere tankene mine om disse trusslene ved hjelp av følgende jiff: Endret 17. november 2015 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Det får meg til å tenke videre på å stemme mer og mer polarisert, fordi det begynner å bli mindre og mindre jeg som individ kan gjøre for å minimere trussel mot de jeg bryr meg om. Det er like godt at jeg ikke sitter med noen stor porsjon makt, for jeg er ikke langt ifra å være en skikkelig "kynisk kald jævel", for å ta Abigor sine ord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 «Hvis noe skjer med Krekar, skal vi gjøre slik at Norge blir som Libanon.» http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/I-denne-videoen-kommer-de-terrorsiktede-med-klare-trusler-mot-Norge-8240955.html#xtor=RSS-3 Hva tenker dere om dette? De er like latterlige som snørrungene som kaller seg anonymus, og jeg gidder ikke heve kverken øyebryn eller kaffekopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå