AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hei. Jeg skal snart i gang med å få på plass noen nye tenner/jeksler og reparere framtenner oppe og nede. Jeg har fri tannlege siden jeg har avtale med hjemmesykepleien om medesinering. Det jeg har fått beskjed om er at framtenna mine skal bygges opp med plast og ikke krone. Har jeg noen rett til å klage siden jeg har dårlig erfaring med plast på tenna fra før som lett har gått i stykker eller mistet biter av ettet kort stund? Eller er det sånn at dem vurderer den enkleste/billigste løsningen siden jeg ikke betaler selv? Blir litt kjipt å måtte drive og reparere tennene på den måten når jeg mener krone er noe som holder lenge. Sorry hvis jeg har formulert dårlig, men er litt stressa nå pga. dette. Håper noen kan svare på om jeg har noen rettigheter her. Anonymous poster hash: 0c707...371 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Du må først snakke med behandlende tannlege. Avhengig av ordningen i fylket, kan du anke til overtannlegen og/eller fylkestannlegen. Men dine sjanser er nok små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå