thomas82 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Ja no nærmer vankjølingen seg... hadde det ikkje vært for diverse parkeringsbøter :-( og andre hyggelige regninger, så hadde det vel allerede vert i posten=) Men men.. Det eg lure på e kordan et slikt peltier element virker?! Har skjønt at en koblemr til strøm, men kordan kan ting bli kaldere av strøm? Og funker det bra? Trekker det mye strøm? Og er det slik at peltier+vannkjøling=sant ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 les peltiere guiden her på ok.no da vel! står jo saktens nok om saken i forumet his du bare leter litt også, hvis de har fått lasta inn alle trådene fra det gamle forumet da vel å merke.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 les peltiere guiden her på ok.no da vel! står jo saktens nok om saken i forumet his du bare leter litt også, hvis de har fått lasta inn alle trådene fra det gamle forumet da vel å merke.. Tror alt er lastet inn. Er ihvertfall 1,3 millioner innlegg nå. Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 står jo saktens nok om saken i forumet his du bare leter litt også, hvis de har fått lasta inn alle trådene fra det gamle forumet da vel å merke.. Tro det eller ei, men eg har faktisk leita.. Men men, får vel fortsette og leite då... Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Synes ikke den peltier guiden forklarte så mye om hvordan man bruker ett peltier element, den forklarte jo bare hvordan det virker og hvorfor. Hvis jeg forsto thomas riktig var det ikke det han lurte på, men hvordan man bruker ett peltier element i ett vannkjølings system? eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Her er et par eksempeler: "wetstack": http://www.overklokking.no/prosjekter/wetstack/index.html "Frankencooler": http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak...oler/index.html Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Synes ikke den peltier guiden forklarte så mye om hvordan man bruker ett peltier element, den forklarte jo bare hvordan det virker og hvorfor. Hvis jeg forsto thomas riktig var det ikke det han lurte på, men hvordan man bruker ett peltier element i ett vannkjølings system? eller tar jeg helt feil? Ja neimen takk skal du ha=) Endelig en som forstår meg (ser jo at det kan være litt vanskelig avogtil..) Det der Frankencooler prosjektet ga vel svar på alle mine spørsmål, og må også seiast å være meget inpirerande =) Såg rimelig kaldt ut under den testkjøringa =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå