AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg og en fyr har hatt et relativt platonisk seksuelt forhold siden sommeren. Det har generelt fungert veldig bra, men bagasjen min har begynt å bli et lite gnagsår. Jeg ser ikke for meg at det blir et forhold ut av oss, og jeg tror ikke han ser på meg som en kjærestekandidat. Jeg er tiltrukket av ham, men ser ikke helt for meg ham som en potensiell kjæreste heller. Av den grunn har jeg valgt å holde forhistorien min om selvskadingen min privat, mest av hensyn til ham, for jeg vet ikke om den type informasjon kommer til å bli en byrde for ham, som han kanskje aller helst ikke vil bære. Likevel føler jeg at jeg nå har kommet til et punkt der jeg burde fortelle det. Jeg aner ikke hvorfor, men det har plutselig begynt å bli veldig plagsomt. Jeg har ikke holdt på med selvskading på over fem år, og livet går generelt veldig bra. For andre mennesker kan jeg skjule arrene, som dessverre er veldig synlige. Men siden jeg stort sett er naken sammen med ham, har han jo sett dem og jeg kan jo ikke akkurat gjemme dem. Han spurte i begynnelsen hvor arrene kom fra, men jeg spøkte det bare bort. Jeg føler hele tiden at jeg har en hemmelighet jeg må skjule for ham, selv om han sikkert allerede skjønner hva hemmeligheten er. Av den grunn tenkte jeg at det for min del ville vært greit å bare få det ut og bli ferdig med det. Det hadde bare vært så greit å føle at alle hemninger er borte. Men jeg er jo redd for hvilke signaler jeg sender ut når jeg forteller ham det, særlig siden jeg da kanskje kommer til å fortelle ham noe veldig sårt og privat. For da blander jeg kanskje følelser og sex, og jeg er redd for at han da kommer til å trekke seg unna. Hva hadde dere tenkt om den dere rotet med hadde fortalt dere noe såpass privat? Burde jeg gjøre det? Anonymous poster hash: 68fd8...d40 Anonymous poster hash: 68fd8...d40 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Hvis jeg koser meg til sengs med noen, er jeg allerede så nær dem at jeg tåler å få lære mer om deres styrker og svakheter. Man kan fint ha sex med noen, bry seg om dem som menneske og samtidig ikke være interessert i et kjæresteforhold. Hvordan deres forhold er vet kun dere to, så hvorvidt han vil trekke seg unna hvis han får vite det er vanskelig å si noe om. Du bør kanskje gjøre det klart for ham at det ikke er noe han trenger å måtte forholde seg til nå i dag. Arr etter selvskading er rimelig innlysende og selvforklarende, så han har nok allerede luktet lunta. Har han ikke strøket på dør enda tviler jeg på at han gjør det av at du forteller. Anonymous poster hash: d8872...e83 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 *snip* Jeg føler hele tiden at jeg har en hemmelighet jeg må skjule for ham, selv om han sikkert allerede skjønner hva hemmeligheten er. Av den grunn tenkte jeg at det for min del ville vært greit å bare få det ut og bli ferdig med det. *snip* Der har du svaret ditt. Han skjønner det alerede og det er da liten vits å "skjule" det. Det er også ganske åpenbart at man har problemer når man gjør slik og han vil forstå hvis du ikke vil utdype det veldig. En enkel "overfladisk" forklaring er nok, han trenger ikke hele livshistorien din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg