fredrikiversen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hei! Jeg har et jævla kjipt problem: Skolenettet (internettet jeg bruker på elevhybeln) har blokkert masse sider (Steam, Popcorntime osv..) Så jeg lurte på om det er noen dataeksperter der ute som kunne hjulpet meg? Sist men ikke minst er det største problemet: Nettet skrur seg av klokka 24:00 - 08:00 hver eneste dag, det går selvsagt utover 4G'en min, jeg som sovner i 01:00 - 02:00 tida hver dag. Om noen har løsnings på problemene mine hadde det vært fett! - Fredrik Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 - VPN om det er åpent for det ELLER - Kjøpe eget 4g modem med datapakke som passer ditt forbruk (Skal du spille spill er nok dette beste alternativ). Hvis de slår av nettet klokken 24:00 er nok eget modem løsningen for deg... (Evt. legge deg tidligere, lese litt skolestoff osv. ) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Du kan vurdere teleoperatøren Banzai. De har stooor datakvote i samme abonnement som du ringer med. Du trenger ikke router. Bare del nett fra mobilen din. Fra siden deres: Kun 659,- Ingen binding - Hastighet opp til 60 Mbit/s * Norges råeste mobilabonnement! Hele 100 GB mobildata • Fri tale • Fri SMS/MMS Jeg har denne operatøren selv, og er ikke lengre nervøs for om jeg bruker opp datakvoten når jeg streamer film på hytta. 100 GB i måneden holder for meg. De bruker Netcom sin dekning, som har blitt veldig bra det siste året. Sjekk dekningskartet før du bestiller. Endret 16. november 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hva slags skole nett er dette? Er dette privat skole? Dette kan umulig være en offentlig høyskole/universitet? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå