fredrikiversen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Hei! Jeg har et jævla kjipt problem: Skolenettet (internettet jeg bruker på elevhybeln) har blokkert masse sider (Steam, Popcorntime osv..) Så jeg lurte på om det er noen dataeksperter der ute som kunne hjulpet meg? Sist men ikke minst er det største problemet: Nettet skrur seg av klokka 24:00 - 08:00 hver eneste dag, det går selvsagt utover 4G'en min, jeg som sovner i 01:00 - 02:00 tida hver dag. Om noen har løsnings på problemene mine hadde det vært fett! - Fredrik Endret 16. november 2015 av fredrikiversen Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Tja, løsningen er vel ett dedikert 4g nett. Selvfinansiert selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Hei! Jeg har et jævla kjipt problem: Skolenettet (internettet jeg bruker på elevhybeln) har blokkert masse sider (Steam, Popcorntime osv..) Så jeg lurte på om det er noen dataeksperter der ute som kunne hjulpet meg? Sist men ikke minst er det største problemet: Nettet skrur seg av klokka 24:00 - 08:00 hver eneste dag, det går selvsagt utover 4G'en min, jeg som sovner i 01:00 - 02:00 tida hver dag. Om noen har løsnings på problemene mine hadde det vært fett! - Fredrik Kjøp deg en VPN. Denne f ex https://www.privateinternetaccess.com/ At nettet skrur seg av tror ikke kan løses på en enkel måte. Endret 16. november 2015 av Lunalotic Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Denne er også feil plassert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg