Kattepus001 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Vet ikke om dette er rett emne å spørre i men jaja.. Av og til hvis jeg drikker energidrikker som Red bull så får jeg plutselig panikk, blir skikkelig redd og begynner å skjelve og føler jeg ikke får puste osv.. Er det noen andre som opplever eller har opplevd dette hvis de har drukket Red bull og slikt? Er litt ekkelt når det står på for jeg føler at jeg skal dø.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Slutt å drikk koffein. Koffein kan trigge panikkanfall. Gå til lege om panikkanfallene er noe nytt for deg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det er jo ikke rart, redbull inneholder så mange ulumskheter at den strengt tatt ikke burde vært lov. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det har ikke så mye med Redbull å gjøre. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 det du får er et angstanfall. grunnen til at du får angstanfall av å drikke red bull er fordi det inneholder mye koffein. koffein dehydrerer deg. hvis du ikke ønsker å få det igjen bør du drikke vann etter du har drukket red bull Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Strengt tatt er det mer koffein i en kopp kaffe en det er i Redbull.. Men det spørs vel hvor sterk man liker kaffen... Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 det du får er et angstanfall. grunnen til at du får angstanfall av å drikke red bull er fordi det inneholder mye koffein. koffein dehydrerer deg. hvis du ikke ønsker å få det igjen bør du drikke vann etter du har drukket red bull Man blir ikke dehydrert av koffein, det har alt for liten effekt til å skape væskemangel, dog det kan føre til stress eller angstanfall som du sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå