Torstein Norum Bugge Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Men vil Apples virkelige telefon ligne på noen av dem?Disse fire iPhone 7-konseptene er helt forskjellige Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Totalt heldekkende skjerm er nok nærmere enn man tror - men kanskje ikke i iPhone 7. 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Og jeg som håpet at fabuleringer som denne bare var å finne på ITAvisen 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg La Menthe Skrevet 16. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Tek.no nærmer seg lavmålsjournalistikken til ITAvisen med stormskritt. Endret 16. november 2015 av La Menthe 16 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Iphone blir bare mere og mere lik andre telefoner 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg olavrb Skrevet 16. november 2015 Populært innlegg Del Skrevet 16. november 2015 13 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det forutsetter at materialene blir mer støtsikker. Med tynnere telefon og glass eksponert helt ut mot kantene og/eller over, så er den svært utsatt. Likeledes er den veldig utsatt for å bli bøyd. Dette må forutsett ekstreme kvaliteter på byggematerialer. Personlig synes jeg det er tynt nok. Jeg er mer interessert i lengre brukstid, og selvsagt god responstid på de oppgaver den blir gitt. Benytt spart plass til tykkere batteri. Jeg skal også komfortabelt hold i telefonen. Det behøver ikke slik at man må ha "lange negler" for å plukke opp telefonen i fra bordet. De får fylle telefonen med epoxy i alle tomrom. Da er den mer holdbare, noe tyngre, mer vanntett og helt umulig å reparere. :-) Lenke til kommentar
rasivert Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Tek.no nærmer seg lavmålsjournalistikken til ITAvisen med stormskritt. Enig. Jallajournalistikken på ITavisen la jeg bak meg for noen år siden. 2 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Du bør ha nok kunskap til å la være å ta med nr 4. Kanskje du bør vente 8-9 måneder? helst helt til presse eventet neste år. Virker også som det er på tide å merke seg hvem som skrever artiklene, for dette er lavmål. PS: Er det ikke rykter om en mindre iphone på nyåret? om dere skal snakke om tull, la det i det minste være litt tidsrelevant. Endret 16. november 2015 av sindre94 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jaja, dette var dråpen for meg. Nå avslutter jeg ekstra-abbonementet. 7 Lenke til kommentar
Herr. Potet Salat Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Nei, jeg tviler på at de bruker noe av dette. Apple vil aldri gjøre noe uvanlig. De kommer til å kopiere en populær design fra et annet firma. Det er det som har skjedd før, jeg vet ikke hvorfor folk forventer store endringer. 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Veit at dere får annonser inntekter på clicks, og apple selger. men vertfall hold dere til fakta og ikke ryker som ikke hodler noe vann. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Veit at dere får annonser inntekter på clicks, og apple selger. men vertfall hold dere til fakta og ikke ryker som ikke hodler noe vann. Dette er da ikke rykter, det er fakta, ikke spesielt interessante fakta, men fakta. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Når skal iPhone få uknuselige skjermer? Eller er det skjermsalg (bytte) de tjener mest penger på, skulle ihvertfall tro det slik som de knuser? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Har disse konseptmobilene noen gang vist seg å stemme? Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg tipper at neste iPhone blir like kjedelig som alle de forrige. *grabs popcorn* 4 Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Og jeg som håpet at fabuleringer som denne bare var å finne på ITAvisen Tek.no nærmer seg lavmålsjournalistikken til ITAvisen med stormskritt. Jeg er ofte en del av hylekoret som kritiserer Tek (og amobil lenge før det) for sparsommelig kvalitet og kjappe oversettelser, men dette er absolutt en artikkel jeg setter pris på. Åpenbart bare konsepttegninger som de selv skriver, men så flott å drømme litt da. Kom gjerne med lignende artikler konseptbilder av andre enn iPhone og! Herlig med konseptbiler også, men gjøres jo lite slikt fra mobilprodusentene. Med unntak av Nokia <3 da. Her er Nokia 888 og Nokia Morph. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Når skal iPhone få uknuselige skjermer? Eller er det skjermsalg (bytte) de tjener mest penger på, skulle ihvertfall tro det slik som de knuser? Som de aller fleste andre smarttelefoner så bruker iPhone gorilla glass ettersom det ikke er noe bedre alternativ. Ryktene snakket om safirglass som er "umulig" å ripe, men i så stort format som iPhone lettere å knuse. Har disse konseptmobilene noen gang vist seg å stemme?Det er da selvsagt ingen som har har truffet spot on på et så tidlig tidspunkt, men jo nærmere man kommer lansering, jo flere rykter lekker og jo likere blir konsepttegningene. Det er dog noen som har fått med seg nye "konsepter". Mange var tidlig ute med å se at iPhone 6 f.eks. kom til å være lagd av aluminium all the way og ikke bare på sidene sånn som var tilfelle med iPhone 5. Endret 19. november 2015 av Nimrad Lenke til kommentar
G Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Gi meg nok en plasttelefon. Sterkt og fleksibelt i lange baner, IMHO. Trenger ikke 2 millimeter tykk telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå