Kurt Lekanger Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Se hvem som vant en Sony UDA-1 USB-DAC.KONKURRANSE: Vi har kåret vinneren av helgekonkurransen Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Aii, jaja. Gratulerer til Kjetil! Lenke til kommentar
Breakneckroom60 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvordan kan det være to usb porter når elkjøp seie at det er ein port? Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvordan kan det være to usb porter når elkjøp seie at det er ein port? En inngang og en utgang :-) Kan vel kanskje oppfattes som et "lure" spørsmål. Selv valgte jeg å svare 2 på antallet usb-porter. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Ville stolt mer på det Sony selv skriver på sine sider enn hva Elkjøp har å si. 2 USB porter er det. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) En av de tingene jeg ikke likte så godt å se på baksiden, var en liten vifte. Viftestøy i godstua er alltid et minus. Så spørs det hvor stillegående den er da. Godt mulig godlyden overdøver støyen. Endret 16. november 2015 av G 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvordan kan det være to usb porter når elkjøp seie at det er ein port? En inngang og en utgang :-) Kan vel kanskje oppfattes som et "lure" spørsmål. Selv valgte jeg å svare 2 på antallet usb-porter. Visuellt sett så har den 2 USB-porter. Den ene på framsiden kan være lett å overse, siden den har deksel. Og baksiden ser ut å ha en slags kombiport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå