Delvis Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Når du skal fornye C1 (hvert 5 år) skal du da ha et skjema med deg til legen, som du henter selv på forhånd?Mener å huske jeg hadde det sist, men husker ikke hvorfor. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Det er sikkert fornuftig å printe ut og ta med skjemaet herfra: http://www.vegvesen.no/sok?query=helseattest+c1 Men regner med dei fleste legane også har muligheit til å ta ut skjemaet sjølv også. Antageligvis har dei liggande nokre eksemplar av slike diverse standardskjemaer ferdig utskrevet også, men om du tar med sjølv så går det sikkert litt fortare. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Mange takk. Kjenner igjen det grønne skjemaet når jeg ser det nå. Det skal forhåndsutfylles en del av det ser jeg ja.Kan vel stikke innom trafikkestasjonen og få et også antar jeg? Tror det var det jeg gjorde sist. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november 2015 Forfatter Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Har spurt dem: Legekontorene har disse skjemaene fast nå. Trafikkstasjonen har sluttet å utlevere dem. Det var veldig greit. Ikke talom jeg bruker dyrt blekk på å printe ut noe som ikke trengs hehe. Endret 19. november 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå