Gå til innhold

Need for Speed: Underground review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss håpe at dette blir et positivt vendepunkt i NFS serien...de siste NFS spillene har ikke imponert noe særlig i det heleste tatt, for meg slutta serien å levere ved NFS III - Hot Pursuit!

Nå må du gi deg. Ingen NFS spill til dags dato, muligens med unntak av Underground er bedre enn NFS: Porsche da! :yes:

Lenke til kommentar

Like ikke IGN noe spesielt jeg....er altfor snille og foelger HYPEN paa spilletitler .

Angaanede NFS serien ser det ut som at for meg er NFS1 og Porsche enda de beste , proevde demoen til underground og var ALTFOR arcade etter min mening .

Er det representativt for spillet saa vil jeg rangere det i gruppe med NFS2 og HP1 som etter min mening er de daarligste i serien .

Jeg kjoeper neppe spillet med andre ord .

Lenke til kommentar

Prøver demoen, og det virker artig, men for en for meg som ikke bryr seg null om mekking og utseendet på bilen kan kanskje spillet bli noe monotont i og med at alle banene er i samme stil og med samme føre. Men at det er arcade er null problem, det er jo bare moro, vil jeg ha litt realisme er det bare å kjøre litt Live for speed i stedet - men da får man bare ikke den samme opplevelsen av fart.

Lenke til kommentar
Like ikke IGN noe spesielt jeg....er altfor snille og foelger HYPEN paa spilletitler .

Angaanede NFS serien ser det ut som at for meg er NFS1 og Porsche enda de beste , proevde demoen til underground og var ALTFOR arcade etter min mening .

Er det representativt for spillet saa vil jeg rangere det i gruppe med NFS2 og HP1 som etter min mening er de daarligste i serien .

NFS 1 og Porsche er jo mye mer arcade enn underground.. Hvis du synes de to førstnevnte spillene er realistiske burde du ta å sette deg i en skikkelig bil...

Lenke til kommentar

NFS 1 og Porsche er jo mye mer arcade enn underground.. Hvis du synes de to førstnevnte spillene er realistiske burde du ta å sette deg i en skikkelig bil...

Kan ikke si at noen av NFS serien er HYPER realistiske ( er vel sikkert noen av rally-spillene som er best der ) .

Men inntrykket jeg fikk av demoen holder ikke i det hele tatt .

Vet ikke bilene tok skade engang....gjoer de det ?

Lenke til kommentar

Spillet er jo ute på det ulovlige markedet, men jeg har forhåndsbestilt det fra Gamesmix, så jeg skal ikke ha noe piratkopi i min Xbox. Gleder meg såå til det kommer !!! Gamesmix sier den 20.11 og andre steder hører jeg 28.11..

Hva er riktig ??

Lenke til kommentar
Den 20. er lanseringsdatoen for konsollutgavene mens den 28. er lanseringsdatoen for pc-utgaven.

Herlig nyhet :D Venter det i postkassa da på... Torsdag :D Har også bestilt Final Fantasy XI og PGR2, jaja mine første spillinnkjøp siden... Januar ;) Må kjøpe flere spill nå som jeg har LIVE :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...