Pyro Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg har akkurat fått meg ny data med Win XP home men når jeg er på internett får jeg etter ca 5 min beskjed om at : System avsluttes. Lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede endringer vil gå tapt. Denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET/system så får jeg 1 min påmeg til maksinen slår seg av. Under stå det:Windows m[ starte p[ nytt fordi tjenesten Remote Procedure (RPC) avsluttet unormalt. Hva skal jeg gj;re for åordne opp i dette ? Endret 15. november 2003 av Pyro Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ingen som kan hjelpe meg ???? Lenke til kommentar
jering Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Dette høres ut som viruset MS Blaster. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det ER MSBlaster. Kjør Windows Update! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170323 les Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå