Fotoskrulla Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Dråper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Til tross for mjuke og våte dråper setter du ut piggene og skaper en motvekt. Uansett så er det det fine lyset som dominerer bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Mykt/rundt og hardt/spisst på en gang......som livet ellers.... Severdig og fint dette Helene:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Som Roar er inne på så har bildet et flott ambivalens som jeg liker. Lyset og dofbruk meget bra. mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Til tross for mjuke og våte dråper setter du ut piggene og skaper en motvekt. Uansett så er det det fine lyset som dominerer bildet. Roar Mykt/rundt og hardt/spisst på en gang......som livet ellers.... Severdig og fint dette Helene:-) Som Roar er inne på så har bildet et flott ambivalens som jeg liker. Lyset og dofbruk meget bra. mvh ibn Hei gutta boys! Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Lyset i bakgrunnen er sola som speiler seg i blikkstille vann. (vi hadde faktisk sol et øyeblikk i går) Jeg skulle til å spørre hva dofbruk er, men tror jeg vet hva du mener Ingvald, det har med dybdeskarphet å gjøre ikke sant, eller dybdeuskarphet i dette tilfellet. (Jada, så amatør er jeg..) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Ett flott motiv. Synes kanskje den utbrente speilingen dominerer litt mye. Personlig ville jeg nok kuttett omtrent i nedkant av flekken og fått en super panorama. Dette kan sees med scrollingsmetoden Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Ett flott motiv. Synes kanskje den utbrente speilingen dominerer litt mye. Personlig ville jeg nok kuttett omtrent i nedkant av flekken og fått en super panorama. Dette kan sees med scrollingsmetoden Mvh. Rolf Hei Rolf! ☺ Takk for tips, la ut en v2. Det ble fint! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Flott bilde i motlys ,her både det skarpe og det softe fint representert - myke vanndråper på kvasse torner. Er ikke sikker på om jeg ville gått for et toppkutt eller ikke . Liker det . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Flott bilde i motlys ,her både det skarpe og det softe fint representert - myke vanndråper på kvasse torner. Er ikke sikker på om jeg ville gått for et toppkutt eller ikke . Liker det . Mvh Alec Tusen takk Alec! Vi fikk et lite glimt av sol på søndag, hadde heldigvis med meg kamera på spaserturen Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Er ikke så sikker på om V2 ble bedre, sikkert en smakssak. Uansett var det et stemningsfullt og flott novemberbilde (meste er jo allerede sagt). Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Er ikke så sikker på om V2 ble bedre, sikkert en smakssak. Uansett var det et stemningsfullt og flott novemberbilde (meste er jo allerede sagt). Hilsen Fredrik Hei Fredrik, nei bildene ble jo veldig forskjellige Artig med dråper, men vanskelig å få de helt skarpe.....jeg baler jo sjelden med stativ... Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hvor er det flot med de perler smukt lys masser af stemning her vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg