Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Stangfiske... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Maksimal hygge, ser det ut til Flott serie. Eia var jeg der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Maksimal hygge, ser det ut til Flott serie. Eia var jeg der. Hei Lassern ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding! Jeg lengter ofte tilbake dit . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 jeg har aldri hatt sansen for stangfiske på ei strand. men det var svært populært blant turistene i goa selv om de svært sjelden fikk noe. Enkel og grei dokumentarisk serie. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Dette var en flott serie. Vanskelig å velge. Nummer fire under sterk tvil om jeg skulle bli presset : ) ,mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 En fin serie dette. Fint lys og flott komponert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvorfor tenker jeg på raske biler når du sier Daytona? Er det en bane som heter det kanskje? Jeg fikk skikkelig lyst å bade! Kaste meg ut i bølgene! Jeg elsker sånne bølger! Fine bilder alle sammen, men holder en liten knapp på V5 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 En meget severdig og fin serie. Synes nok at V5 ble en højdare på grunn av fuglene som ga motivet litt ekstra krydder Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar , Ingvald , Fredrik , Helene og Rolf !!!!! Det var ikke mye fisk de fikk på stang , da tror jeg den lokale pelikanflokken hadde større fiskelykke. Da er det nok mer spennende det stangfisket etter hai som foregår på vestkysten av Afrika. Banen heter Daytona International Speedway , der kjøres billøp i NASCAR serien . De første billøpene og ble faktisk kjørt på stranden i Daytona Beach ,sanden her var så kompakt og hard at den egnet seg til det . I løpet av de to ukene jeg var der ble det bare forsiktig vassing , denne stranden er blant de med mest hai. Og ikke så langt herfra ved Ponce Inlet er det et yngleområde for hai . Jeg var fornøyd med bassenget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg