PatSharpX Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Må si jeg på sett og vis er litt imponert over Høgmo. Alle andre med respekt for seg selv og sitt yrket hadde jo tatt hatten sinn å gått for lenge siden. Men han er i det minste målbevist på å nå den laveste ratingen igjennom tidene. Noen er villige til å ofre mye for å havne i historiebøkene. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ler så jeg driter på meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Vi ligger i bunn av en gruppe med San Marino. Hvis ikke dette får hestkukene i forbundet til å gi Høgmo fyken, ingenting vil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 http://www.dagbladet.no/2014/03/06/sport/fotball/landslaget/per-mathias_hogmo/mats_moller_dehli/32174979/ Never 4 get. Lenke til kommentar
Isacnew Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Flink hu som intervjuet høgmo på max. Stilte en del vanskelige spørsmål. Jeg kan ikke se han sitte mange dagene til Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 De sier jo at Høgmo er fredet, så det spørs nok om skjer (enda)....... Har egentlig aldri hatt sansen for Høgmo heller jeg, men når sant skal sies, så er jeg ikke akkurat imponert av en del av de spillerene han leder heller, her er det noen flaue prestasjoner som ikke er verdig når en har flagget på brystet. Det her er det ikke mange trenere hadde hatt noe å bygge et landslag videre på heller etter min mening........ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Synes det var en god kamp av norge. Uflaks at det ikke ble mål. Baklengsen var elendig, men ellers hadde Norge god kontroll, hadde ballen mest og skapte mest. Åpenbart at de som skal putte for laget er for dårlige dog. Diomande og Sørloth? Please Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Synes det var en god kamp av norge.Hvordan i alle dager kan du være så positiv til norsk fotball og så inn i grønnhempen ræva negativ innstilling til arsenal? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Dette er hentet fra noe jeg skrev i et annet forum. Det er en stund siden jeg orket å se det norske landslaget spille, så i dag er det nærmeste jeg kommer kampen mot Asebajdsjan at jeg registrerer at vi tapte med 1 mål nede i "sentralasia". Jeg ser og så at VG er ute etter Høgmo sin skalp og ønsker et skifte når det gjelder landslagstrener. Jeg kan forsåvidt støtte det ut i fra det laget synes å ha vist av prestasjoner over lenger tid, men samtidig så tenker jeg "hva er vitsen med et skifte?". Vil et skifte medføre nye tanker? Vil et skifte medføre en klar retningsendring i Norsk landslagsfotball? Mitt svar er at jeg tviler på det, så da er igjen spørsmålet om det er noen grunn til et skifte? Skal norsk landslagsfotball endre seg så må vi bort i fra "Gutteklubben Grei", men Nils Johan Semb i spissen. Det som har skjedd de siste årene er at det rekrutteres internt i det samme fotballmiljøet til omtrent alle posisjoner rundt landslaget (landslagene) og selv om navnet på landslagssjefen kanskje endres, så forblir filosofien den samme. Så JA, Høgmo må skiftes ut, men kanskje man bør starte på toppen og kreve Nils Johan Semb sin avgang først!!! 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Synes det var en god kamp av norge. Uflaks at det ikke ble mål. Haha, beste jeg har sett ever! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Roser er røde Fiolet er blå Harambe burde vært her Mens Høgmo må gå Nå må noe skje. Ærlig talt, la oss få spillere og en trener(!) som faktisk bryr seg om de er utpå banen. Jeg gleder meg til å høre Høgmo bygge ned forventningene før San Marino-kampen. Vi må ikke glemme at de har mye fart, er direkte i stilen og er et ungt lag som vil vinne. Dessuten har vi mange spillere som er uten kamptrening, men som likevel blir tatt ut. Vi må bare spille vårt spill og ta en kamp av gangen. For du vet som vi sier oppe i nord, når måsen lander på naustet da kommer nisa opp etter luft, og det beskriver egentlig veldig godt vårt spill i forrige kamp, og som med en sprettball så går det opp og ned også i fotb... *Høgmo kroppstakles av Per Fuggeli som vil ha seg frabedt at noen tar over rollen hans om riks-floskelkanon* 4 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Synes det var en god kamp av norge. Uflaks at det ikke ble mål. Baklengsen var elendig, men ellers hadde Norge god kontroll, hadde ballen mest og skapte mest. Åpenbart at de som skal putte for laget er for dårlige dog. Diomande og Sørloth? Please Du tuller nå, ikke sant? Virkelig? Wow. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 VG har nå bestemt seg og krystall clear: Nok er nok, Høgmoe må gå av. Når VG har bestemt det, tror jeg det endelig er over og ut. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 såklart han må vekk! Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 VG har nå bestemt seg og krystall clear: Nok er nok, Høgmoe må gå av. Når VG har bestemt det, tror jeg det endelig er over og ut. Det vil nok vere mer fornuftig å bytte ut NFF og hele styre først, så kan en se på trener og lag etterpå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jo kanskje, men hvordan vil du få til det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hvorfor får hun så mye skryt? Hun var jo grisefeig med Selnæs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå