banansplitt™ Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Hvorfor er denne tråden i EM2016-kategorien? 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2016 Fordi navnet på kategorien endres til fotball-VM 2018 om et par måneder, da er denne tråden høyaktuell igjen. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Hva med å prøve å hente Roy Hodgson? Har kjennskap til hvor rævva norsk liga er og har relasjoner til hvor god bo-situasjonen er i Norge. Det nytter ikke å hente en ny nordmann uten kompetanse eller vilje til å løsrive seg fra NFF's pampevelde. Edit; enter på feil sted. Endret 10. juli 2016 av Lyspaere Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Å se mot England / engelsk fotballkultur er fullstendig feil vei å gå. Roy er svak taktisk og en eksponent for taperkultur. Jeg orker ikke å se han på landslaget til Norge, men det var gøy å se han gjøre det fullstendig dritt med England. Roy Hodgson må være det eneste valget som er dårligere enn Høgmo. Endret 10. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Uenig i at det er ett værre valg enn PMH, men det er greit at vi er uenige der. Sier dessuten ikke at at dette er det beste valget - men ett potensielt ledig valg i markedet som har sin kjernekompetanse utenfor Norge. Dessuten kanskje sulten på å gjenopprette navn og rykte etter å ha påtatt seg den umulige jobben som England manager (det er ikke mulig å gå seirende ut fra den stillingen per dags dato). Og til tross for noen taktiske feilgrep under EM mener jeg England var har vært bedre enn på lenge. Kampen mot Island var katastrofe, men England som lag har ikke vært det - mye takket være spillergruppen, men det kommer ikke fullstending løsrevet og avskilt fra trenerapparatet. Hovedpoenget er å få inn en trener som har blitt oppfostret på norsk fotballkultur, for den er en svak kultur. Ser også på spillergruppen som mer sammenlignbar med britiske lag enn eventuelt spanske lag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Det er mye feil med NFF og den største feilen er nok at Norge ser mot England som et foregangsland innenfor fotballen. Det er det ikke. England og Premier League (og ligaene under som Championship, League 1 osv.) er ikke ligaer Nordmenn bør lære av, da disse er svært svake taktiske. Man lærer nesten ikke noe av disse ligaene, men det tror NFF at man gjør. Derfor arrangerer de massevis av seminarer og turer til England. Tja, noen taktiske feilgrep og England var bedre enn på lenge? England spilte èn god omgang i hele EM, og det var andre omgang mot Wales. (Dette blir off topic riktignok) Jeg forstår heller ikke begrunnelsen med å få inn Roy Hodgson fordi han kjenner Norge. Det beste hadde vært å få inn en person som virkelig ikke kjenner til noe av det norske systemet og røsker alt opp ved rota og gjør det på sin måte, fordi det norske systemet fungerer jo ikke på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Referansen til Englands prestasjoner var til kvaliken. argumentasjonen til Roy var at han vet hva han går til mtp. leveforhold. Relasjoner har alt å si. Å trene Norges landslag er ikke en sexy jobb. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Er 100 % enig i det med at man må slutte å dyrke Engelsk fotballkultur. Har også alltid ment, at flere norske spillere heller bør sikte mot kontinentet. Tyskland, Nederland, Frankrike.. Ikke være så desperate etter å komme til England. Vet ikke om der er bedre alternativer blant Norske trenere enn Høgmo. Det blir mye det samme hvem det er har jeg inntrykk av. Det var Bradley man skulle gått for. Eneste jeg hadde tro på var Trond Sollied. Men har har dessverre ødelagt seg med drikking etter hva de sier. Veldig synd. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Referansen til Englands prestasjoner var til kvaliken. Det er ikke en prestasjon for Englands landslag å gå ubeseiret gjennom en kvalik med San Marino, Litauen, Estland, Slovenia og Sveits. Leveforhold er en ikke-sak. Norge har stort sett høyest levestandard i verden, så det kommer ikke til å stå på det uansett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Høgmo har bolig i Tyskland og gjør mesteparten av klubb-besøkene sine der samt i Belgia, Frankrike og Nederland. NFF dyrker ikke engelsk fotballkultur mer enn andre nasjoner. De fleste konferanser og seminarer som landslagsapparatet deltar på befinner seg i Tyskland. Endret 10. juli 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Senest i februar arrangerte NFT - Norges fotballtrenerforening en tur til en League One-kamp. Det burde selvfølgelig aldri blitt gjort. Det er ingenting norske trenere bør lære av engelskmenn. http://www.fotballtreneren.no/spillerutvikling/spillerutvikling-i-stoke-og-league-one-kamp Men dette blir off-topic. Endret 10. juli 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. august 2016 Forfatter Del Skrevet 31. august 2016 Fortsatt ikke for sent å sparke klovnen før han ødelegger hele kvaliken. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Var det ikke snakk om at Island skulle bli et norsk fylke? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Faen meg sykt at Stefan Johansen er med på landslaget i det hele tatt, men han får faen meg spille gang på gang. Så jævla elendig spiller. Får aids om han starter mot Tyskland. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Faen meg sykt at Stefan Johansen er med på landslaget i det hele tatt, men han får faen meg spille gang på gang. Så jævla elendig spiller. Får aids om han starter mot Tyskland. Det kan jeg nesten garantere at han gjør Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Det blir nok garantert tap. Håper nesten det blir 12 - 0, sånn at det ikke er unnskyldning for å sitte mer. Den oppløsningstendensen vi så i denne kampen, overbeviste hvertfall endelig meg at feil person sitter ved roret. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Johansen ikke god, men overhodet ikke problemet. Dette laget mangler så mye elementært sammensetningsmessig at vi kunne hatt 11 Messi og Ronaldo og fortsatt ikke produsert nok til å score. Spiller for spiller er det norske landslaget MER enn god nok til å kvalifisere seg til mesterskap (iallefall til EM), men problemet sitter høyere opp. Det er selvsagt Høgmo, men det er også resten av NFF-ligaen. Semb, Hallén, Høgmo osv. er alle ansvarlige. Alle må gå, det blir ikke bedre hvis de samme puppetmastersene sitter på toppen og styrer som fulle sjømenn. Jeg er for en omveltning av norsk fotball, men det er selvsagt helt usannsynlig (dessverre). 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Jepp, må få inn noen som får jobben på grunn av kompetanse og ikke på grunn av at de er medlem i gutteklubben grei. NFF er i mine øyne på lik linje med IOC. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2016 Forfatter Del Skrevet 1. september 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/landslaget/selnaes-folk-har-alltid-staatt-og-pisset-paa-landslaget/a/23781655/ Driter i hva publikum mener? Maken til arrogant tulling. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Er bare deprimerende hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå