Latias Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Det har aldri vært lettere å komme seg til et mesterskap. EM er utvidet til 24 lag, i playoff møter vi et tafatt Ungarn-lag, men blir overkjørt taktisk. Høgmo må gå. Endret 15. november 2015 av Latias 6 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Spark Høgmo. 3 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg skrev for lenge siden at Norge ikke hadde sjans til å komme til EM, men må innrømme at vi kom nærmere enn jeg hadde trodd. Vi hadde en god periode før kampen mot Italia, men mot Ungarn er vi tilbake der vi kjenner dem best. Og jeg gjentar .... De norske spillerne er bare rett og slett ikke gode nok. Det finnes ingen trener eller taktikk som kunne tatt denne gjengen med middelmådigheter til noe mesterskap. De prøver så godt de kan, men de kan bare ikke bedre. 4 Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Forventer at Høgmo forsvinner nå. Men klarer ikke se for meg hvem som eventuelt skal kunne ta laget "til nye høyder..." (dvs opp fra gjørma), da det spillermaterialet vi har å ta av er så fantastisk dårlig. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Det finnes ingen trener eller taktikk som kunne tatt denne gjengen med middelmådigheter til noe mesterskap. De prøver så godt de kan, men de kan bare ikke bedre. Bob Bradley har gjort mirakler med middelmådigheter.. Synd han stikker til Frankrike. 1 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Det Norge trenger er en ny trener. Etter enda en katastrofe er nok moralen i laget på bunnen, og jeg tror ærlig talt ikke Høgmo er mannen som kan få spillerne til å tro på seg selv. Han er ikke karismatisk nok, og kampen i dag viser at han ikke er taktisk god nok heller (å starte uten spiss var katastrofe). Det trengs nok en ny trener som kan få laget til å tro på seg selv igjen. Per i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at denne nye treneren må være utenlandsk. EDIT: Jeg tviler dog på at vi får en ny trener. Nye trenere og de positive ringvirkningene de bringer med seg pleier som regel å komme litt for sent til landslaget. Endret 15. november 2015 av Curumo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Høgmo bør sparkes uavhengig av resultatet. Hvem skal ta over? Drillo? Skullerud? Et lite tips: En trener for det norske landslaget trenger ikke være norsk. 7 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Høgmo bør sparkes uavhengig av resultatet. Hvem skal ta over? Drillo? Skullerud? Et lite tips: En trener for det norske landslaget trenger ikke være norsk. Relativt sikker på at NFF ikke vil ansette en utenlandsk trener Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Nei, P.M. Du skal faen ikke kjøre videre som vanlig. Du er ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Strykkarakter på Høgmo Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Høgmo har ingen planer om å si opp, så da er vi stuck med han inntil videre.. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 håper folket boikotter landslaget etter det intervjuet med høgmo. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Det nytter ikke forsvare dette med ordsjonglering Høgmo.Vær mann å gå.Bengt Erikcson er en klok man. Han forutså fadesen med laguttaket før start Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Det har aldri vært lettere å komme seg til et mesterskap. EM er utvidet til 24 lag, i playoff møter vi et tafatt Ungarn-lag, men blir overkjørt taktisk. Høgmo må gå. Blir vi virkelig det? Eller er det bare slik at vi har dårlige spillere som ikke klarer å gjøre noe ut av de utallige cornerne vi fikk, og misbruker alle sjansene vi får i tillegg til å ha flere stolpeskudd samt bli snytt for et klart straffespark. Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvilken utenlandsk trener som er bedre enn Høgmo, ville giddet å trene Norge? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Alt annet enn en trener fra Drillo-skolen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Høgmo, Semb og Hallen bør fjernes asap!Ser ikke det blir det hverken EM eller VM på Norge. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå