IngvaldNordland Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Byens herskere Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Kreativ og flott multieksponering med en fin fargepalett og fine kontraster. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 KUNST! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jo, det er noe ved bildet, men jeg jeg er ikke helt sikker på hva? Bildet domineres av lys og skygger og det er vel derfor jeg ikke bare blar meg videre med en gang. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Kreativ og flott multieksponering med en fin fargepalett og fine kontraster. Mvh Alec Mange takk Alec. Bildet er noe dystert nok basert på siste dagers hendelser. mvh ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 KUNST! Takker for en fin påskjønnelse . Prøver meg litt innimellom : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Jo, det er noe ved bildet, men jeg jeg er ikke helt sikker på hva? Bildet domineres av lys og skygger og det er vel derfor jeg ikke bare blar meg videre med en gang. Roar Takker Roar! Det er ikke lett for meg heller å fortelle hva det skal være : ) Følelsemessing så bygger det nok på siste dagers hendelser. En verden som mørkner og man må tenke to ganger når man ferdes.Det nye (byens) ansikt kommer til syne ca 1/3 nederst inn fra venstre, hvis du klarer se det?? Tusen takk ,mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Enklere å forstå bildet med tanke på siste dagers hendelser. Et sterkt bilde. Godt jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Et meget bra bilde! Dyktig utført slik at menneskehodene ligger i relativt godt opplyste kvadrater. Fint med formene i bygningene. Selv om vi ikke ser akkurat hva som foregår i dette organiserte kaoset, så ser vi by elementer og mennesker i skjønn forening. Lysbruk og farger er helt topp. Snasent! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Meget kreativt og fint utført. Ett bilde for fantasien. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Enklere å forstå bildet med tanke på siste dagers hendelser. Et sterkt bilde. Godt jobba! Mvh Fredrik Mange takk , svært hyggelig. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Et meget bra bilde! Dyktig utført slik at menneskehodene ligger i relativt godt opplyste kvadrater. Fint med formene i bygningene. Selv om vi ikke ser akkurat hva som foregår i dette organiserte kaoset, så ser vi by elementer og mennesker i skjønn forening. Lysbruk og farger er helt topp. Snasent! Tusen takk for hyggelig komments. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Meget kreativt og fint utført. Ett bilde for fantasien. Mvh. Rolf Hyggelig å høre din mening Rolf. Jeg er en del i fantasiens verden også. Det tar noe mer tid men det gir også noe. mvh Ingvald Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Det er et rigtig flot Ingvald billede. Skal ses i fuld str. Mvh. John Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Det er et rigtig flot Ingvald billede. Skal ses i fuld str. Mvh. John Hei John. Kjekt å se deg her : ) mange takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg