Ozelot Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Er merket segway eller airwheel?Det blir vel litt som nettbrett og ipad. En ipad er et nettbrett, men et nettbrett er ikke nødvendigvis en ipad Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Så du antyder at Airwheel S3 ikke er en segway?[/size][/font] Jeg antyder ingenting, jeg kommer med faktaopplysninger. Jeg legger ved link til segway sine hjemmesider der alle deres produkter er listet opp: http://www.segway.com/ Airwheel S3 er akkurat det, airwheel S3 og en form for ståhjuling. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Kjetting er ikke noe du kjører med permanent. Jeg har hurtigkjettinger i bilen, og bruker noen minutter på å montere dem på drivhjulene når jeg skal opp en bratt bakke med snø og is. Det er som å kjøre på et vaskebrett, men gir vanvittig bra grep når forholdene krever det. Kjettingene tas av igjen så snart bilen har kommet opp bakken. Du skal ikke kjøre med dem permanent. Kjettinger er ikke det samme som vinterdekk eller piggdekk. En ståhjulig kan du bære inn i garasjen og vente til våren. De er ikke ment for slikt føre som krever kjettinger. Piggdekk, kanskje. Men ikke kjettinger. Segway er et merkenavn. Andre produsenter kan lage liknende produkter, men må bruke et annet navn. Folk flest vil likevel kalle det en "segway", på samme måte som iPad, Kleenex og Q-tip. Endret 12. januar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er det noe stress å kjøre med ståhjuling om vinteren da? Dekkene er kanskje ikke de beste? Sykler hele vinteren på "sommerdekk", det byr ikke på så veldig store problemer da det oftest er strødd. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg har vurdert å kjøpe vinterdekk til segwayen, siden den bruker vanlige motorsykkeldekk. Har foreløpig ikke kommet så langt, kanskje det blir det neste vinter.. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Er det noe stress å kjøre med ståhjuling om vinteren da? Dekkene er kanskje ikke de beste? Sykler hele vinteren på "sommerdekk", det byr ikke på så veldig store problemer da det oftest er strødd. Jeg får kjørt greit ja, men om det ene hjulet spinner unna pga luffy eller grei snømengde så spinner hjulet unna å tilslutt resetter seg selv og hjulet fortsetter å spinne. Kjetting er ikke noe du kjører med permanent. Jeg har hurtigkjettinger i bilen, og bruker noen minutter på å montere dem på drivhjulene når jeg skal opp en bratt bakke med snø og is. Det er som å kjøre på et vaskebrett, men gir vanvittig bra grep når forholdene krever det. Kjettingene tas av igjen så snart bilen har kommet opp bakken. Du skal ikke kjøre med dem permanent. Kjettinger er ikke det samme som vinterdekk eller piggdekk. En ståhjulig kan du bære inn i garasjen og vente til våren. De er ikke ment for slikt føre som krever kjettinger. Piggdekk, kanskje. Men ikke kjettinger. Segway er et merkenavn. Andre produsenter kan lage liknende produkter, men må bruke et annet navn. Folk flest vil likevel kalle det en "segway", på samme måte som iPad, Kleenex og Q-tip. Tessta snøfreser kjetting, men selve kjettingene var for tykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå