Gintoki Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Vel, det er en segway, og ingen scooter, men spør her alikevel. Finnes det en butikk som selger kjetting eller liknende som jeg kan stroppe på disse hjula på segwayen min?DEkka er 14x2.8 om det hjelper. Endret 15. november 2015 av Gintoki Lenke til kommentar
Lollol123 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Vel, det er en segway, og ingen scooter, men spør her alikevel. Finnes det en butikk som selger kjetting eller liknende som jeg kan stroppe på disse hjula på segwayen min? DEkka er 14x2.8 om det hjelper. Skjekk amazon, ebay Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Amazon kjøper jeg ikke fra da de har 300 kr i frakt.Ebay hadde ingenting for 14x2.8" dekk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 hva med pigger du skrur inn selv? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Tar ikke sjansen da jeg bare har et sett med dekk. Å de er ikke akurat lett eller kanskje billig å bytte, Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Hvis du er litt handy så ser jeg to muligheter: 1: Kjøp et ekstra sett med dekk, og skru inn pigger 2: Kjøp kjettinger i den nærmeste størrelsen du finner, og tilpass dem. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Trur nok ikke bytting av dekk er noe jeg kan gjøre selv :/ Lenke til kommentar
Lollol123 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Trur nok ikke bytting av dekk er noe jeg kan gjøre selv :/Bruk dekklister da Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 hva med pigger du skrur inn selv? Mønsteret der er for dårlig til og sette pigg i Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Jepp. ER derfor jeg da må ty til ytre lett avtagbare løsninger da jeg ikke kan ta av dekkene. (det er coiler som går langs hele indre del av dekkene, som enten er for bremsing eller akselerasjon)Hva menes med dekklister? Nermeste jeg fant var dekk klister, men det er jo bare som nød. (kan ikke så altfor mye om bil og utstyr heh) Endret 16. november 2015 av Gintoki Lenke til kommentar
Lollol123 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Du kan sette tau rundt! Lage d til som vanlige kjettinger Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Tviler sterkt på at du har plass til kjettinger, og tenkte du og kjøre rundt med de hele vinteren? Mulig du kan finne autosock eller tilsvarende som passer. Endret 16. november 2015 av Maxopp Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Må vel google etter kjettinger til Moped/Sykkel evnt ATV for å finne noe i rett størrelse til hjulene, men du må uansett trolig tilpasse de litt manuelt selv.. Ellers har jo biltema noe som kalles hurtigkjetting som kanskje kan tilpasses, men har ikke testet ut det der selv.. Billigste løsningen men som kanskje ikke er like holdbar.. er å flette haugevis med binders selv =D Lenke til kommentar
RWS Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 ER ikke plass til noen kjetting der og hvis det hadde vært det, skal du kjøre rundt i hele vinter på kjetting? Kjetting er som å kjøre på veldig dårlig underlag HELE tiden, noe som sliter enormt ikke bare på den som kjører, men også på det man kjører, enten det er bil eller segway... Og hvor ofte er det at du kjører på steder der du faktisk trenger kjettinger på et sånt kjøretøy? Høres mer ut som du lager et scenario som du aldri kommer til å utsettes for... Disse segwayene er ikke konstruert for kjøring på steder der man trenger kjetting, så hvorfor dra segwayen til slike steder da? Prøv å gå på slike steder isteden, da sparer du pengene på kjetting OG du vil holde deg i bedre form Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Har kjørt på kjetting og det er ikke behagelig og segwayen din vil ha ristet ihjel innen vinteren er omme Godt mulig politiet stopper deg også + at det ikke er plass mellom hjul og skjerm Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Husker jeg lagde kjettinger til mine RC-biler i barnedommen ved hjelp av en haug med binderser... aner ikke om det vil fungere her? De er jo såpass myke at det ikke vil påvirke kjøringen noe særlig. Så kan man lage en "pigger" pr binders som kan bryte seg ned i is\snø. billig løsning hvertfall Endret 21. november 2015 av Merko. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hadde det faktisk vært en segway kunne du jo bare bestilt deg piggdekk, siden de bruker motorsykkeldekk i dimensjon det også leveres piggdekk i.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Vel, det er en segway, (...) Hadde det faktisk vært en segway kunne du jo bare bestilt deg piggdekk, siden de bruker motorsykkeldekk i dimensjon det også leveres piggdekk i.. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Vel, det er en segway, (...) Hadde det faktisk vært en segway kunne du jo bare bestilt deg piggdekk, siden de bruker motorsykkeldekk i dimensjon det også leveres piggdekk i.. Det er ikke en segway, det er en ståhjuling av annet merke. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Vel, det er en segway, (...) Hadde det faktisk vært en segway kunne du jo bare bestilt deg piggdekk, siden de bruker motorsykkeldekk i dimensjon det også leveres piggdekk i.. Det er ikke en segway, det er en ståhjuling av annet merke. "Segway: [trademark] a two-wheeled motorized personal vehicle consisting of a platform for the feet mounted above an axle and an upright post surmounted by handles. " Så du antyder at Airwheel S3 ikke er en segway? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå