Gå til innhold

Kan Fallout 4 kjøre på denne pcen?

Anbefalte innlegg

Har en Multicom Xishan W350S som er rundt 2 år gammel. http://www.dinside.no/917592/multicom-xishan-w350s

GPU: nVidia GeForce GTX 765M, 

CPU: Intel Core i7-4700MQ, 2.4 GHz

Ram: 8 GB

Har veldig lyst å kunne spille det, grafikk kan godt være på low men helst med 50+ stabil FPS (helst 60, men så lenge den er 50+ går det nok fint).

Sjekket med Can you run it siden, hvordan såvidt failet, men har tidligere erfart at jeg kan spille spillene på low uten lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må kansje sette ned resolusjonen litt, men kort sagt skall nokke dette kunne kjøre fallout fint. (Hvor fint vill si greitish, siden fallout 4 kjører shitty på stort sett alt akuratt no i de mere populerte plassene). Ta heller og torrent det ført bare for å se da. 500 kroner er litt mye for et spill som er "ok", så hvis det ikke kjører like bra som du skulle ønske er det litt mye å bruke.

Endret av Lil' Nødstopp
Lenke til kommentar

Jeg ville heller prøvd å kjøpe det på steam ; 

Du kan be om refusjon for nesten alle kjøp på Steam – uansett årsak. Kanskje PC-en din ikke møter systemkravene; kanskje du kjøpte et spill med en feiltakelse; kanskje du spilte spillet i en time og ikke likte det.

Det spiller ingen rolle. Valve vil ved forespørsel via help.steampowered.com utsende en refusjon, uansett årsak, så lenge forespørselen er gjort innen 14 dager etter kjøpet, og spillet har blitt spilt mindre enn to timer.

Lenke til kommentar

Tek.no har en artikkel her som tester hvordan spillet funker på forskjellig maskinvare:

http://www.tek.no/artikler/guide-se-hvor-bra-fallout-4-kjorer-pa-budsjettmaskinen-var/194198?key=AP4r1vij

Det er forholdsvis godt optimalisert sånn at med ett GTX 780 kort så ligger det ganske stabilt rundt 60 fps på high/ultra og har hørt at nesten alle skal kunne få kjørt spillet på low så det burde gå veldig bra.

Lenke til kommentar

Har en laptop med samme cpu, men ett 870m grafikkkort. Den klarer det greit med det meste på medium. Er enkelte områder man merker at FPSen får seg en smell, men virker som det skjer på heftige systemer også.

Bare pass på å ha nye drivere, var merkbar forskjell for meg når jeg oppdaterte de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Takk for svar alle sammen! :)

Skal nok få kjøpt det, men blir vel muligens etter eksamensperioden. Og som det blir påpekt tidligere, så kan jeg angre i 14 dager, så det er jo perfekt. :)

STEAMs refund er forferdelig dårlig, i og med at 2 timer er veldig lite, når du kan spille i en 5 timer, også støte på problemer.. 

Kan ikke si Fallout 4 er så veldig bra på PC, er faktisk skuffet over ytelsen på PCen min med det spillet.. Er mye rare fps drops som ikke hører til noen steds.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...