Bahaa Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Hei! Vant en konkurranse, og fikk 1500kr i paysafecard. Er det mulig på en eller annen måte å få de pengene på kontoen eller kontanter? Ser at det går an å overføre til forskjellige tjenester som skrill osv., men vet for lite om det til å riske 1500kr (som er ganske mye for meg haha). Takk! Edit: Evt. få de på paypal Endret 15. november 2015 av Bahaa Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg har brukt skrill flere ganger, fungerer fint det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Kjøpe noe for en venn på en butikk som han gir deg penger for? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Legge det til på Vipps, sende til en venn, sende tilbake? Ikke prøvd tho Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Jeg har brukt skrill flere ganger, fungerer fint det. Hvor du har hatt penger der og overført til bankkonto? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ja, men det er en stund siden og jeg husker ikke om det var noe gebyr (% av summen). Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ser ut til at det er et gebyr ja: https://www.skrill.com/en/fees/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå