Straydog Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvordan får man konvertert 3gp-filmene fra N6600 til avi/mpeg, slik at man kan få spilt dem av på pc'n?? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Prøv Nokia multimedia converter for å kovertere eller du kan prøve nokia multiamediaplayer for direkte avspilling Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Er Nokia multimedia konverter et program man kan laste ned eller medfølger det?? jeg fant nemlig ikke noe tilsvarende på skiva... (?) Vet det går an å bruke Nokia mediaplayeren til direkte avspilling, men jeg har tenkt å legge filene ut på nett, og da er det en fordel hvis andre kan åpne dem i standard avspillingsprogram (ex Windows mediaplayer)... Fant forresten et program som konverterte filene over til AVI, men da bli disse avi-filene på over 5-6MB, noe som er alt for stort. Dette skyldtes at filene var ukomprimert, og da hadde jeg vært nødt å kjøre enda en runde med å komprimere dem. Dette blir altfor tungvint! Må da finnes en lettere løsning... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Gå inn på 3gp.com. Der kan dere laste ned spillere som kan spille av .3gp filer. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det må lastes ned. Det hjelper deg ikke noe, prøvde nå men det virker bare den ene veien. Du kan gå fra mpg/avi til 3gp men ikke tilbake igjen sorry Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hører her at det er snakk om diverse konverteringsprogrammer, det jeg lurte på om det finnes noen program som konverterer mpeg til 3gp,eller mp4 for Nokia 6600 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nokia multimedia converter(MNC) gjør dette. Du kan også bare overføre filene med pcsuite men med MNC kan du korte ned filene, bestemme hvor bra lyden skal være osv.. Programmet må lastes ned fra Nokia og du må registere deg for å få aktiviseringskoden men det koster ingenting. Og det er jo bra. Men som sagt den virker bare den ene veien Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 duger vell bra nok pc-suiten (= Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hvis jeg prøver å dra filmer over fra pc'en og til tlf, da ender jeg bare opp med at pcsuite fryser seg..det skjer ikke når jeg skal overføre andre filer, noen som har en anelse om hva dette kan værè? Endret 16. november 2003 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 store filer eller ? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Begge deler. Fort jeg skal prøve overføre så låser programet seg. Endret 20. november 2003 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå