Fredrik N. Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 entrance Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Et flott og velkomponert bilde dette med klare fine farger og en god skarphet. Hadde nok vært bedre og besøkt dette stedet enn å traske rundt i det sure kalde været vi har her oppe i nord. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Det var akkurat det jeg tenkte da jeg la ut bildet. En kontrast.. Takk for kommentaren, Torbjørn! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Bildet ditt er den rake motsetning til mitt i dag! Her flommer det over av vakre farger og man blir lys til sinns av å se på det! Vakkert komponert, dette var flott! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Hadde nok en baktanke med å legge ut dette fargerike bildet ved siden av ditt (og andres litt mollstemte bilder i det siste). Det er fra Kreta nå i september.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Takk Bekir ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Nydelig , flott komponert og med en utrolig skarphet samt en fargeeksplosjon av en fargepalett. Hatten av !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Dette gled inn hos meg umiddelbart. Døra her ble den berømti prikken over i-en- mvh Ibn Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. november 2015 Forfatter Del Skrevet 16. november 2015 Takk til Lassern, Ingvald og Alec også. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Ett fargerikt og severdig motiv. Skulle gjerne hatt det sånn utenfor døra hele året jeg Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Takk for hyggelig kommentar, Rolf ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Skikkelig fargerikt utsnitt. Jeg ville her forsøkt å dempe lyset og øke kontrasten - begge deler forsiktig både får å få detaljene enda bedre fram og gjøre det mer behagelig for øynene. Jeg måtte gjøre akkurat det med mange av bildene mine fra Botanisk have der lyset ble for kraftig. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. november 2015 Forfatter Del Skrevet 18. november 2015 Hei Roar, mener du å dempe lyset ved hjelp av filter bruk eller i etterbehandling? Bildet er softa litt i etterbehandlinga. Takk for kommentaren! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg