Fotoskrulla Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Atelieret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Her har du greid å fange novemberstemningen på en god måte, synes jeg. Flott! 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Dette må man vel kalle for et typisk novemberbilde, i alle fall her på Vestlandet. Flott bilde selv om det ser noe grått ut. Ha en fin søndag du også Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Her har du greid å fange novemberstemningen på en god måte, synes jeg. Flott! Takk for fin tilbakemelding. Ja, det er jo grått og dystert nå om dagen, men så er det ganske vakkert når lyset slipper litt igjennom også da. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Dette må man vel kalle for et typisk novemberbilde, i alle fall her på Vestlandet. Flott bilde selv om det ser noe grått ut. Ha en fin søndag du også Mvh Torbjørn Ja dette er veldig typisk november, grått,vått og vindfullt! (I alle fall på sunnmøre) Litt fine bilder kan det bli likevel, når lyset får slippe litt igjenom. Men må si jeg gleder meg til det kommer litt snø, i alle fall i fjellene, da blir det mye lysere plutselig..og veldig vakkert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Nei, på sånne dager er det fint vær ute å være inne i som far min sa. Kanskje da man skal benytte tiden til å redigere alt som har blitt liggende? Greit bilde om enn kanskje noe mørkt. Båten som tydeligvis har gjort sitt for i år lyser jo litt opp. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Nei, på sånne dager er det fint vær ute å være inne i som far min sa. Kanskje da man skal benytte tiden til å redigere alt som har blitt liggende? Greit bilde om enn kanskje noe mørkt. Båten som tydeligvis har gjort sitt for i år lyser jo litt opp. Roar Takk for tilbakemelding Hadde vel ikke ventet stående applaus fra deg på dette, du som er så fargeglad. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Liker dysterheten og mørkheten. Flott bilde. (En liten skjevhet?) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Flott stemnig i bildet jeg liker slike forhold når jeg fotograferer:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Flott bilde med enn fin miks av lys og mørke. Liker spesielt gløden i lyset som strømmer ut av glasstaket og de fine detaljene der . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg