Gå til innhold

Hjelp til kjøp av gaming tastatur og mus i Bergen.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på jakt etter utsalgssteder i Bergen hvor de selger gaming tastaturer og mus. Greia er at jeg kommer hjem fra jobb på mandags kveld og alt er stengt, pluss at det skal kjøpes i butikk fordi jeg skal game i sekundet jeg kommer inn døren hjemme. Så jeg skal få en kompis til å dra innom å kjøpe for meg. Fått med meg at GAME.no er nedlagt i Norge, så vet ikke om den spill sjappen på Torgallmenningen er stengt eller ikke.

Men verken Elkjøp eller Lefdal eller den type butikker har mekaniske tastaturer inne på lager, i vert fall i følge lagerstatus på nettsidene deres. Kunne tenke meg noe som Steelseries 6GV2 eller QPAD MK-50/80.

Vet dere om det finnes en pure gaming butikk eller annen butikk der jeg kan være heldig å få tak i ett mekanisk tastatur?

Jeg skal ha en Razer Deathadder Chroma siden formen er skapt for mine store hender og ikke minst sensoren er skrytt opp i skyene. Den vet jeg er inne på lager hos både de elkjøp og lefdal butikkene jeg har sjekket ut på nettet rundt byen.

Har du lest så langt så kom gjerne også med forslag til andre tastatur dere syns er bra. De eneste kriteriene mine for ett bra gaming tastatur er:

1. Anti-ghosting (Skal være mulig å registrere flere enn 10 taster samtidig).
  2. Ikke for stort og klossete (Dvs Roccat, Madcat og andre mindre kjente er uaktuelt).
  3. Helst cherry MX brytere
  4. Belysning er mindre viktig (Kan av og til bli forstyrrende, så må gå an å skru av)
  5. Maks pris bør ligge rundt 8-1000 kroner.

På forhånd takk for alle svar, og jeg setter stor pris på om noen kan hjelpe meg her!

Mvh

Joshfaen

Endret av Joshfaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvor i Bergen tenker du da? Midt i sentrum eller utenfor?

I sentrum har du Spaceworld på Storsenteret, de har ihvertfall. Ser for øvrig at flere Elkjøp og tilsvarende butikker begynner å ta inn mer spesialisert utstyr, som Roccat, Razer osv. Men det kan sikkert være noen ulikheter fra butikk til butikk.

Borte i Vaskerelven lå det også en butikk, vet ikke om den er der ennå. Og en ved Torgalmenningen, opp mot Tinghuset. Begge de sistnevnte er/var spesialiserte butikker for spill, men jeg husker dessverre ikke navn.

Lenke til kommentar

Han som skal kjøpe for meg skal til lagunen på lefdal for å kjøpe musa, så da skal jeg be han kikke innom teknikkmagasinet. Tusen takk for det tipset, de tenkte jeg faktisk ikke på. I tillegg er det vell en Gamestop på lagunen også om jeg ikke tar feil, så det kan hende jeg treffer blink skudd der. Ser ut som jeg lander på Blackwidow fra Razer. De hadde i det minste all kravene mine, så da er jeg godt hjulpen.

Det ble nevnt Torgallmenningen opp mot tinghuset, så vil bare klarere at det er GAME.no butikken som dessverre er stengt siden den norske delen av kjeden gikk konkurs i år.

Takker for alle svar folkens, det hjalp i massevis! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...