KydeX Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Heisann. Jeg ønsker å spille xbox-live ved hjelp av et trådløst nettverk. Men jeg trenger litt hjelp. Jeg har ADSL og har 1 pc i huset. Ser for meg å bruke en trådløs ruter som f. eks. D-link DI614+ eller noe liknende. Problemet er at i xbox 'en er det vanlig ethernet og ikke trådløst. Finnes det noen form for adapter fra vanlig til trådløst som kan brukes? Er det noen som har erfaring med dette? Jeg ønsker å vite hva jeg trenger av utstyr, hvilket merke er best og hvor får jeg tak i det? Hjelp mottas med takk. P.S. Vennligst ikke poster med "xbox suger", eller liknende. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 hmm.. sånn som jeg ser det er det vel ikke mulig uten å åpne xboxen og sette inn et trådløst kort. Du kan jo såklart ha 2 aksesspunkt, ett ved pcen og ett ved xboxen. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Når det gjelder adapter sjekk her Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Eller her Linksys WGA54G De fleste kommer med slike nå Lenke til kommentar
hainz Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Husk at du ikke kan bruke xbox live hvis du har modda xboxen da. :gretten: Og det har vel alle gjort.... Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Eller her Linksys WGA54G De fleste kommer med slike nå Hei. Takker for bra svar. Ser ut til at det blir linksys, da de har forhandler i norge, ser ikke ut til at jeg får tak i microsoft sin her til lands. I tillegg er den dyrere. Men jeg har et spørsmål til. Må jeg da bruke linksys sin bredbåndsrouter og, eller kan jeg f.eks. bruke 3com officeconnect? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Hei. Dette er en litt gammel post, men jeg trenger desperat svar. Kan jeg bruke hvilken som helst bredbåndsruter sammen med linksys sin gameadapter? Ser f.eks. at barbara.no anbefaler en ASUS WL-500G. Er det noen som har erfaring med dette? Håper på bra svar. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei. Dette er en litt gammel post, men jeg trenger desperat svar. Kan jeg bruke hvilken som helst bredbåndsruter sammen med linksys sin gameadapter? Ser f.eks. at barbara.no anbefaler en ASUS WL-500G. Er det noen som har erfaring med dette? Håper på bra svar. Du må ha en ethernet klient. Linksys Wet11, Wet54 e.l skulle funke bra. I tillegg til dette så må du jo så klart ha en AP som du kobler deg til. Se på ethernet klienten som du kobler til x-boxen som en "trådløs nettverkskontakt". Mulig du kan bruke AP`er som støtter bridging, men det blir dyrere enn f.eks en Wet11 som går meget billig nå. Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 sjå på denna her du Xbox Live! trådløst! litt dyr kanskje? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hainz : med de nye chippene kan du faktisk bruke x-box live uansett... men kun oom du modder med ny chip, ikke om du oppgraderer den gamle chippen. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har ikke noe peil på modding.. Snakker vi om eksterne dingser a la de en kunne stappe bak på de gamle playstation maskinene, eller er jeg helt på jordet? Hvor får en tak i slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå