allyse Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Som de fleste vet hadde vi et lite forumtreff i høstferien i stavanger og det var gøy å bli kjent litt bedre med forumbrukerene Noen som er med på et forummøte her i oslo en gang? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg hadde blitt med, og hadde sikkert klart å dra med soso også. Det hadde vært skikkelig tøft. Hva skulle vi eventuelt gjort? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Øyh, kanskje det? (Er det snakk om et "over 18-treff?" ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hadde vært fett.. I en helg ja? Så kanskje jeg får dratt meg inn til oslo.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hadde vært fett.. I en helg ja? Så kanskje jeg får dratt meg inn til oslo.. j33333 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Over 18? Kan'ke gjøre noe slikt da... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Neinei! Ikke over 18! Da kommer hverken Haltan, Dimiles, candyfloss eller soso! Da stikker jeg heller å finner på noe med de (Småripsa) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Neinei! Ikke over 18! Da kommer hverken Haltan, Dimiles, candyfloss eller soso! Da stikker jeg heller å finner på noe med de (Småripsa) Ok, det er bare skummelt.... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Jeg tenkte de som ville være med kunne være med. Hva vi kan finne på kan vi finne ut her. Noen som har forslag eller? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg tenkte de som ville være med kunne være med. Hva vi kan finne på kan vi finne ut her. Noen som har forslag eller? Kanskje folk kan kle seg opp som furries, og sette seg ned for å "tegne isammen"? Eller alternativt ta med seg en TiB og gigabit nettverkskort hver, og leie en monsterswitch. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Høres kjekt ut, men eg bor på vestlandet så det er ikke mulig for meg... Burde hatt et i stavanger eller bergen... Endret 16. november 2003 av TLZ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Vi kan arrangere flere treff samtidig i forskjellige større byer.. og ha videokonferanse imellom... Eller ikke Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Høres kjekt ut, men eg bor på vestlandet så det er ikke mulig for meg...Burde hatt et i stavanger eller bergen... Har hatt et i Stavanger allerede. Var for ikke så lenge siden heller :nice: Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Høres kjekt ut, men eg bor på vestlandet så det er ikke mulig for meg...Burde hatt et i stavanger eller bergen... Har hatt et i Stavanger allerede. Var for ikke så lenge siden heller :nice: Var vel nesten bare WarpZone deltakere der da ? Takk for sist forresten Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Var vel nesten bare WarpZone deltakere der da ? Takk for sist forresten Var det Hyggelig var det ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå