AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 jeg har ei venninne som jeg er ganske keen på og vi har drevet på en stund. så krangla vi da, og så rota hu med en annen men vi er fremdeles keene på hverandre. så drev vi og rota litt rundt i dag da, og etterpå så fikk hun så dårlig samvittighet for han andre og sa at hun ville være med han. så nå vet jeg ikke jeg, om jeg bør fighte for henne og få henne tilbake som jeg har lyst på eller om jeg skal la henne være. men det virker som om hun er keen på meg enda, siden vi rota. og jeg er innmari keen på henne. Anonymous poster hash: 9232e...e97 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Hu er tydeligvis ikke så keen på deg siden hu rota med en annen, gi opp og finn noe bedre! 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Dramadronning. Spør deg selv om du vil ha et dramaliv sammen med henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Ho fikk dårlig samvittighet ovenfor han andre når ho rota med deg, men ho fikk ikke dårlig samvittighet ovenfor deg når ho rota med han andre. Hva er det du innbiller deg du kan gjøre for å "fighte" her egentlig? Skal du knerte han andre? Anonymous poster hash: 8c3a2...b58 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) her har du gjort deg selv til en bitch, når hun rotet med noen andre så satt du blid ventende på at hun skulle komme tilbake til deg. Der skulle du avsluttet interessen for henne 100%. Først da hadde du fått interesse fra henne, nå er du en bitch.. .gi opp, du kan ikke fighte for noe. lær deg å ha litt selv-værd.... du er værd mer enn noen som roter med andre samtidig som deg f.eks.... lær det og utøv det..... det er attraktivt. Endret 15. november 2015 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg