smile35 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hei igjen jeg lurer på om noen har noen gode tips i Max2. Max har netopp falt ned fra en bygging som har sprengt i filler og jeg er Mona og må hjelpe han med å skyte fiender med sniperriffel. Lurer på om det er noen gode råd her eller må jeg bare bli en knallgod sniper?? for Max dør etter hvert.Det lengste jeg har klart å holde på er at han kommer til døra og sier den er låst med rett etter er det noen som klarer å ta han av dage. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Det er ikke så veldig vanskelig, egentlig, bare prøv flere ganger. Etter en stund sier Max at Mona må ta ut en kar som er gjemt bak en brakke, og da må du tilbake inn i bygningen for å finne et annet ståsted hvor du kan ta ham. Prioriter de som skyter på Max, og prøv igjen hvis du ikke får det til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Du må bli en j*vel til å skyte, og du må huske at du må følge Max rundt på byggeplassen, sånn at du får riktig vinkel til de du skal skyte. Ellers går det ikke lang tid før Max er død... Men de har en tendens til å dukke opp på de samme plassene gang på gang, så jo flere ganger du prøver jo lettere blir det. Lenke til kommentar
smile35 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 STRÅLENDE AT MAN FÅR HJELP HER OG JEG BARE TAKKER. ER NÅ GODT PÅ VEI MED Å FORSVARE EN KLOVN.. KOMMER SIKKERT TILBAKE FOR Å FÅ FLERE TIPS OG RÅD. TUSEN TAKK I HVERTFALL Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hehe, er det ikke det forumet er til for? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Eg brukte bare MP5 eller kva den nå heiter til å skyte med, zooma litt inn så treffer du alt. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Bruk bullet-time og sniperen. Perfekt kombinasjon. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Sitt på huk, da sikter du litt bedre på alle snipebrett. Ellers er jo som sagt hele spillet scripted slik at du etter et par tre ganger vet hvor alle kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå