Andreas Bjørnbekk Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Og det beste: De er helt gratis.GUIDE: Total War: Attila Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Kult med mod-tips Skal sjekke ut flere av disse senere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Er attila verdt et kjøp? Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Er attila verdt et kjøp? Nå har vi dessverre ingen offisiell anmeldelse av spillet, men mine egne 290 timer med spillet sier "JA" Er du fan av Total War/strategi (og tidsperioden i tillegg, men ikke nødvendigvis) er det definitivt verdt å plukke opp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Er attila verdt et kjøp? I motsetning til han over meg sier jeg nei. Det ser dritt ut, mye dårligere enn rome 2, det kjører som en dritt, skulle tro spillet var laget for pcer som kommer om 40 år.(og CA sin Unnskylding holder ikke mål) Spillet er så bugga det får rome 2 til å se ut som wicher 3. Jeg har ikke kommet gjennomet et eneste slag uten å rage quite pga bugs. Atilla er nr1 på lista over største bomkjøp jeg har gjort de siste 10 åra. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Jeg reagerer på måten du sammenligner det med Rome 2 på. Rome 2 er prakteksempelet på et spill som kunne trengt 6 måneder til med utvikling. Attila er et stabilt fjell i forhold. Det du absolutt har rett i er at Attila krever en bauta av en PC, og at Creative Assembly forklarte grunnen dårlig. Selvfølgeligi kan ting kræsje, og spesielt hvis man ikke har en god nok PC. Når det er sagt er jeg fan av Rome 2 også (spesielt etter Emperor Edition), men føler det ikke klarer å gjengi den klassiske Total War-følelsen som det Attila greier Endret 15. november 2015 av Quote Fjernet unødvendig sitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Spillet kræsjer ikke bare enorme mengder bugs som gjør det uspillelig. Ingen bugs jeg hadde i rome 2 var i nærheten. Endret 15. november 2015 av Quote Fjernet unødvendig sitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Spilte du Rome 2 i starten? Det var et forferdelig rot uten sidestykke. Endret 15. november 2015 av Quote Fjernet unødvendig sitering. Quote, mod. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Ja spilte over 50 timer de to første månedene. Endret 15. november 2015 av Quote Fjernet unødvendig sitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Det er godkjent, det, men da må du ha vært veldig heldig. Om du har fulgt med på forumene var det en hel del feil i svært lang tid etter release. Men dette er en samtale for en annen tråd. Leit å høre at du ikke likte Attila. Endret 15. november 2015 av Quote Fjernet unødvendig sitering. Quote, mod. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Har ikke hatt spesielle problemer med bug i Attila,men ja spillet kjører revva på alt av maskinvare. Forskjellen på mitt 780gtx kort og nye 980ti kort er på massive 5fps lol. Spillet er bedre en Rome2 på nesten alle områder synes jeg hvertfall og er verdt et kjøp så lenge du takler at spillet kjører i 20fps i store slag. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Moderatormelding Fjernet sitatpyramider. Det er unødvendig å sitere flere gamle innlegg i ett og samme innlegg. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Det er godkjent, det, men da må du ha vært veldig heldig. Om du har fulgt med på forumene var det en hel del feil i svært lang tid etter release. Men dette er en samtale for en annen tråd. Leit å høre at du ikke likte Attila. Jeg hadde masse bugs å feil i rome 2, men ingen var game breaking. Det er de jeg har i Atilla. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 PCen er grei nok den men skjermkortet er et to år gammelt laptop-skjermkort så tror jeg står over Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 PCen er grei nok den men skjermkortet er et to år gammelt laptop-skjermkort så tror jeg står over Lurt, mine to gtx 780oc gir meg 15-25fps i slag. (Nesten uansett hva jeg gjør i grafikk innstillingene. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk Skrevet 17. november 2015 Forfatter Del Skrevet 17. november 2015 Jeg spiller på en laptop med GTX 970M (3GB) og får 20-40 fps i kamper og en stabil 30-45 på kampanjekartet (semi-stabil, da). Kjører dårligere enn Rome 2, men så ser det til gjengjeld mye bedre ut også Skal du dog kjøre det smertefritt på topp må du ha et beist av en maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå