Lillaa99 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Hei! Har kjøpt en brukt Piaggio Fly 2012 modell, der variator ringen er tatt av. Jeg har ringen, og ønsker å ta den på igjen. Men vet ikke hvordan man skal fjerne variator dekselet, og hvor ringen skal settes i. Noen som vet hvordan dette skal gjøres, og som kanskje har en guide om hvordan. Evtl. med bilder. -Takk på forhånd! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Ringen skal sitte på akselen, i mellom de to skivene som klemmer på reima. Du trenger en slagtrekker for å få opp mutteren. Når du tar av variatoren så vil sansynligvis vektene rulle ut og ned på bakken så pass på at du ikke mister de. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Hvorfor ta på ringen? Moppen vil gå mye saktere etterpå Lenke til kommentar
Lillaa99 Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Hvorfor ta på ringen? Moppen vil gå mye saktere etterpå Dersom jeg blir stoppet i kontroll, kan jeg risikere at de avskilter scooteren.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Svært liten sjanse for å bli stoppet dog. Størst sjanse er det vel på videregående skoler rundt omkring. Lenke til kommentar
Lillaa99 Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Svært liten sjanse for å bli stoppet dog. Størst sjanse er det vel på videregående skoler rundt omkring. Nettopp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå