Gå til innhold

Død piksel på 6600

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mobilen min fra MPX i dag, og jeg har fått en død piksel. Problemet er at jeg ikke orker å sende mobilen til dem, og så få en tilbake uken senere. Det har jeg ikke tid til! Finens det ingen butikk som kan fikse dette? Helst i Oslo...

Jeg kan sikkert betale litt også..

Takk...

EDIT:

Jeg har i dag bestemt meg for å levere inn telefonen på mandag til Telekommunikasjon Partners Tkp A/S i Dronning Maudsgt.

Har noen erfaringer derfra? Hvor lang tid de beholder telefonen, osv.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det tar faktisk ikke så lang tid. Og fikse? Det er greiere å få bytta ut hele telefonen enn å fikse det. Er ikke så veldig lønnsomt å fikse pga en død pixel. Og dyrt er det også, men det går jo på garantien. Men så tar det lengere tid også. Jeg hadde sendt den tilbake.

Lenke til kommentar
Nei, det tar faktisk ikke så lang tid.

Sender man den som pakke (man vil vel sende den trygt) på en mandag er den fremme på onsdag. Hvis de tar får hentet den og reparert/løst problemet innen fredag er den hjemme igjen på mandag..

om det ikke er en uke så vet ikke jeg :) og det kan vel nesten ikke gjøres fortere enn dette

Lenke til kommentar
Her er min erfaring. Jeg sendte den som pakke mandag, de fikk den dagen etter, på tirsdag altså. Mobilen ble sendt tilbake torsdag, og fredag hentet jeg den. Er ikke det under en uke så vet ikke jeg. ;)

da har du enkelt og greit sendt den med en annen type pakke enn det jeg hadde gjort... men men... eller så har posten blitt raskere :)

fint mpx er raske ihvertfall

Lenke til kommentar
Her er min erfaring. Jeg sendte den som pakke mandag, de fikk den dagen etter, på tirsdag altså. Mobilen ble sendt tilbake torsdag, og fredag hentet jeg den. Er ikke det under en uke så vet ikke jeg. ;)

da har du enkelt og greit sendt den med en annen type pakke enn det jeg hadde gjort... men men... eller så har posten blitt raskere :)

fint mpx er raske ihvertfall

Jeg sendte som vanlig norges pakke. Tar vanligvis 1-2 dager. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...