Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg fikk mobilen min fra MPX i dag, og jeg har fått en død piksel. Problemet er at jeg ikke orker å sende mobilen til dem, og så få en tilbake uken senere. Det har jeg ikke tid til! Finens det ingen butikk som kan fikse dette? Helst i Oslo... Jeg kan sikkert betale litt også.. Takk... EDIT: Jeg har i dag bestemt meg for å levere inn telefonen på mandag til Telekommunikasjon Partners Tkp A/S i Dronning Maudsgt. Har noen erfaringer derfra? Hvor lang tid de beholder telefonen, osv. Endret 15. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Tror ikke det tar en hel uke før du får tilbake mobilen. De er raske på sånt. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Tror døde piksler på disse tlf er standard... virker som alle har en eller annen... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg er en av de heldige som ikke har fått en død pixel. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 ikke jeg heller Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jo, det tar nok over en uke hvis du sender den, ja. Jeg ville dratt til en e-butikk der du bodde og spurt om noen kunne fiksa det. Det gjør de gratis - service kalles det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nei, det tar faktisk ikke så lang tid. Og fikse? Det er greiere å få bytta ut hele telefonen enn å fikse det. Er ikke så veldig lønnsomt å fikse pga en død pixel. Og dyrt er det også, men det går jo på garantien. Men så tar det lengere tid også. Jeg hadde sendt den tilbake. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Hvor mye kan det koste? Noen butikker å anbefale i Oslo? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Prøv Zodiac.no eller mobilfiksern. De er listet opp på nokias sider. Så garantien din funker nok der. Er også flere servicesteder i Oslo. Bare sjekk på sidene til nokia. Der finner du alle nokia servicesteder i Oslo. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Det som er så rart, er at det ikke fulgte med noen som helst for kvittering/garanti i pakken... EDIT: Under "forhandlere" på Zodiac.no, så sto det "Klart Svar" i bogstadveien. Dette er forholdsvis nærme meg. Kan jeg gå der og få fikset det? Endret 15. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Nei, det tar faktisk ikke så lang tid. Sender man den som pakke (man vil vel sende den trygt) på en mandag er den fremme på onsdag. Hvis de tar får hentet den og reparert/løst problemet innen fredag er den hjemme igjen på mandag.. om det ikke er en uke så vet ikke jeg og det kan vel nesten ikke gjøres fortere enn dette Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Her er min erfaring. Jeg sendte den som pakke mandag, de fikk den dagen etter, på tirsdag altså. Mobilen ble sendt tilbake torsdag, og fredag hentet jeg den. Er ikke det under en uke så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Her er min erfaring. Jeg sendte den som pakke mandag, de fikk den dagen etter, på tirsdag altså. Mobilen ble sendt tilbake torsdag, og fredag hentet jeg den. Er ikke det under en uke så vet ikke jeg. da har du enkelt og greit sendt den med en annen type pakke enn det jeg hadde gjort... men men... eller så har posten blitt raskere fint mpx er raske ihvertfall Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Unnskyld meg, jeg spurte ikke om erfaringer fra retur til MPX. Jeg snakket om butikken jeg så fint presiserte ovenfor Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Her er min erfaring. Jeg sendte den som pakke mandag, de fikk den dagen etter, på tirsdag altså. Mobilen ble sendt tilbake torsdag, og fredag hentet jeg den. Er ikke det under en uke så vet ikke jeg. da har du enkelt og greit sendt den med en annen type pakke enn det jeg hadde gjort... men men... eller så har posten blitt raskere fint mpx er raske ihvertfall Jeg sendte som vanlig norges pakke. Tar vanligvis 1-2 dager. :-) Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Send telefonen med e post det r raskest ....... *grin* *grin* Sorry bare måtte Endret 15. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 anovo, nokia customer care eller tafjord kommunikasjon... "hoved"verkstedan i nærheten Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har du prøvd dette da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Litt vanskelig med en mobil hva? Også har han ikke sagt om pixelen er helt død eller halvdød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå