Ovidia2 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Candle in the dark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Synes ikke dette er helt vellykket ut i fra tittelen, men kan hende du har en annen vinkling som jeg ikke ser. Det ser ut som du har mørklagt et lyst bilde når høylysene i vasen er mye lysere enn selve flammen på stearinlyset. Litt "fake" for meg altså og ikke den stemningen jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Synes ikke dette er helt vellykket ut i fra tittelen, men kan hende du har en annen vinkling som jeg ikke ser. Det ser ut som du har mørklagt et lyst bilde når høylysene i vasen er mye lysere enn selve flammen på stearinlyset. Litt "fake" for meg altså og ikke den stemningen jeg hadde forventet. Takk for din ærlige tilbakemelding Lassern. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Tittelen står godt til bildet , her er det en mørk stemning , noe stearinlyset forsøker å gjøre noe med . Det virket ikke fullt så mørkt når det ble sett i større format . Komposisjonen og ideen er fin , det skulle bare vært en anelse lysere . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Et bilde som går godt til den dystre stemningen verden er i i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg