Torhild Jansen Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Når det blåser her vest. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Rufsevær og klar, blå himmel. Dramatisk. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Flott skildring av uværet dette! Kanskje litt mye himmel, men det tar vi på smakskontoen... Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Stilig! Jeg synes det var bra du lot det være med litt blå himmel, så ser vi at der er håp.... 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Rufsevær og klar, blå himmel. Dramatisk. Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Flott skildring av uværet dette! Kanskje litt mye himmel, men det tar vi på smakskontoen... Mvh Fredrik Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Stilig! Jeg synes det var bra du lot det være med litt blå himmel, så ser vi at der er håp.... Takker Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Måte få mørk bakgrunn her for bildet taper stort på den skarpe hvite bakgrunnen. Anbefaler å velge mørk bakgrunn nederst i skjemaet der du poster bilder for det høyner presentasjonen. Det blå over skyene her trekker blikket lett opp dit så jeg ville tatt en beskjæring så det blå forsvant og blikket senkes mot det som virkelig ER bildet. Da blir faktisk formatet mer spennende også. Da er det negative nevnt og resten er bare positivt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg