Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Stor, masete og hindrer ihvertfall linjeflyt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Meget bra. Så lenge de nye smileyene ikke hindrer linjeflyt er det greit for meg. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor de nye smileyene er større enn maksgrensen for avatarer. Utseendemessig er de helt greie. Btw: Kan dere få med denne: Den ruler! Edit: masete.... Endret 24. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det er bare det at dere begrenser størrelsen på avatarer til 6KB på grunn av modemfolk(?), mens noen av de nye smileyene er på 13KB. Virker ikke helt logisk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jarmo, hva i svarteste skal det bety, vennligst utdyp på stedet. Om det er noe send en PM, for denne tråden skal vel ikek spammes emd slikt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) jeg har forstørret alle disse til 50x50 pixels, da kommer størrelsesforholdet på munnen tydlig fram: og nyeste: Endret 24. november 2003 av heraldo Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 At du TØR! 1. Den "gamle" wooten er PERFEKT! Den er ABSOLUTT ikke huff, ikke kom og fortell oss hva som er huff! <editet bort pga- stygg smiley> 2. Den nye wooten derimot - allow me --> HUFF! Den nye woot'en passer inn. Det er en stor fordel! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) poenget mitt er vel at de nye smileyene ER for store, og ødelegger linjeskiftet. EDIT: og er stygge, seff. Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (...) jeg har forstørret alle disse til 50x50 pixels, da kommer størrelsesforholdet på munnen tydlig fram: (bilder her) La oss da stille den nyeste og den gamle ved siden av hverandre: Nå gir jeg også opp forsøkene på å overbevise dere. Kjærlighet gjør blind osv. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 De nye forbedringene av gamle smileys er jo skitbra synes jeg, men hvis noen absolutt vil ha de gamle får de jo installere noe software som setter gammel woot på funksjonstastene e.l. Tviler ikke på at noen går til slike skritt Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 poenget mitt er vel at de nye smileyene ER for store, og ødelegger linjeskiftet. EDIT: og er stygge, seff. Og det gjør ikke den hellige :woot:en din? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva med en sånn en? En av de morsomste smileyer jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 poenget mitt er vel at de nye smileyene ER for store, og ødelegger linjeskiftet. EDIT: og er stygge, seff. Og det gjør ikke den hellige :woot:en din? Jo det gjør den, men det er også en av de få som gjør det. Hale stilsettet den tilhører er stort sett smileyer som holder en fornuftig størrelse. Den, mrgreen, shrug, yes (animert gammel) osv. Og ja, det handler om tradisjon også. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Men altså, noen her har litt twisted syn på saken.. For alle som er regga for før 1 måndte siden, er det de nye smileyene som bryter med designen/trenden, ikke de gamle! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hadde vert best med alle dei gamle, gamle smililene... på det gamle,gamle "orginalforumet" Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Forklar meg hvorfor ett av verdens aller største forum (GTF) bruker de smileys'ene som ligger på Echtelion's hjemmeside(b-real) som HalTan linka til? Kanskje fordi de.. funker, uten å gi forumet ett preg av "fjortis"? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hadde vert best med alle dei gamle, gamle smililene... på det gamle,gamle "orginalforumet" eller for å si det annerledes, hvorfor kan ikke alle programmer og hele internett være i glorete winxp/msn stil? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nå gir jeg også opp forsøkene på å overbevise dere. Kjærlighet gjør blind osv. har du brukt en grunn-mal for å lage de? (til dette settet av smiletryner) Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja, jeg laget meg denne: på grunnlag av denne: Nå er det også viktig å merke seg at jeg bare har laget disse: og Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 EJH har gjort en kjempejobb med smileyene, og til tross for at enkelte sverger til de gamle så anbefaler jeg å ta en titt på disse modifikasjonene. Selv har jeg aldri likt mrgreen eller woot, men synes de nye var veldig tøffe. Dette er selvfølgelig smak og behag. At det nye stilsettet skal brukes er det ingen tvil om, men kan alltids ta en intern diskusjon om hva vi skal gjøre med mrgreen og woot. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Kan vi ikke bruke små flash filer istedet for smileys? </sarkasme> Det er litt vanskelig å forstå at dere absolutt skal endre hele stilsettet. Å la shrug, mrgreen, grumpy og woot ligge igjen ville nok gjort de fleste fornøyd. Når jeg tenker meg om, er det nok flere jeg kommer til å savne (karen med de store øynene, og spesielt han med den skeve munnen)... Er det noe som ikke kan erstattes, er det woot smileyen. Men skal det likevel gjøres forsøk, må en se på hva som lager ansiktstrekkene i smileyene. I woot er det for eksempel den runde "plystre"-munnen, og et skevt flir blir noe helt annet. Munnen til herr grønn gir et inntrykk av å bue oppover, selv om den sikkert ikke gjør det. Jeg er ganske overrasket over at hardware.no faktisk valgte å gå over til xp-stil, trodde vi var ganske konservative på dette området! Gleder meg ikke akkurat til å lese innlegg der linjeavstanden er ødelagt på grunn av en animert, tredimensjonal smiley som likevel ikke har noe som helst "personlig preg". Dette, sammen med egosearchen som (sist jeg sjekket) ikke fungerer slik den skal, får meg nok til å vurdere å trekke meg herfra... :'( Endret 24. november 2003 av cecolon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå