Gå til innhold

Vurdering av nye smileyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget bra. Så lenge de nye smileyene ikke hindrer linjeflyt er det greit for meg. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor de nye smileyene er større enn maksgrensen for avatarer. Utseendemessig er de helt greie.

Btw: Kan dere få med denne:  bounce8.gif  Den ruler!

Edit: masete....

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
(...) jeg har forstørret alle disse til 50x50 pixels, da kommer størrelsesforholdet på munnen tydlig fram: (bilder her)

La oss da stille den nyeste og den gamle ved siden av hverandre:

ny_vs_gammel.gif

Nå gir jeg også opp forsøkene på å overbevise dere. Kjærlighet gjør blind osv.

Lenke til kommentar
poenget mitt er vel at de nye smileyene ER for store, og ødelegger linjeskiftet.

EDIT: og er stygge, seff.

Og det gjør ikke den hellige :woot:en din?

Jo det gjør den, men det er også en av de få som gjør det. Hale stilsettet den tilhører er stort sett smileyer som holder en fornuftig størrelse. Den, mrgreen, shrug, yes (animert gammel) osv.

Og ja, det handler om tradisjon også.

Lenke til kommentar

EJH har gjort en kjempejobb med smileyene, og til tross for at enkelte sverger til de gamle så anbefaler jeg å ta en titt på disse modifikasjonene. Selv har jeg aldri likt mrgreen eller woot, men synes de nye var veldig tøffe. Dette er selvfølgelig smak og behag.

At det nye stilsettet skal brukes er det ingen tvil om, men kan alltids ta en intern diskusjon om hva vi skal gjøre med mrgreen og woot.

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bruke små flash filer istedet for smileys? </sarkasme>

Det er litt vanskelig å forstå at dere absolutt skal endre hele stilsettet. Å la shrug, mrgreen, grumpy og woot ligge igjen ville nok gjort de fleste fornøyd. Når jeg tenker meg om, er det nok flere jeg kommer til å savne (karen med de store øynene, og spesielt han med den skeve munnen)...

Er det noe som ikke kan erstattes, er det woot smileyen. Men skal det likevel gjøres forsøk, må en se på hva som lager ansiktstrekkene i smileyene. I woot er det for eksempel den runde "plystre"-munnen, og et skevt flir blir noe helt annet.

Munnen til herr grønn gir et inntrykk av å bue oppover, selv om den sikkert ikke gjør det.

Jeg er ganske overrasket over at hardware.no faktisk valgte å gå over til xp-stil, trodde vi var ganske konservative på dette området! Gleder meg ikke akkurat til å lese innlegg der linjeavstanden er ødelagt på grunn av en animert, tredimensjonal smiley som likevel ikke har noe som helst "personlig preg".

Dette, sammen med egosearchen som (sist jeg sjekket) ikke fungerer slik den skal, får meg nok til å vurdere å trekke meg herfra... :'(

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...