Egil.B Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nice med nye smileys Menneh, listen over dem som vises default bør kanskje begrenses litt. well done. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kjekt å ha! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) invictus og andre moderatorer: forumet på tournament.com forumet har de kanskje beste smileyene noensinne, ja de har mange, men de har også noen utrolig bra. Eksempler på noen av disse kan sees HER Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Vil ta en titt på dette haltan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Neh. Liker fortsatt PHPBB 1-smileyene bedre. Dessuten synes jeg det er _altfor_ mange! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Neh. Liker fortsatt PHPBB 1-smileyene bedre. Dessuten synes jeg det er _altfor_ mange! Enig, men er der fortsatt, så da er det greit for meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kan ikke si noe annet en at jeg er skuffet over at hardware.no har tatt i bruk disse smilyene. Så vidt så jeg husket så sa yummy en eller annen gang at serriøsiteten vil komme til å synke kraftig hvis man la til slike smilyer. Lurer på hva som har fått dere til å bytte mening. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Hmm..disse smileyene var da kos? <--- denne er den beste ever EDIT: MEN, nå er det slik at alle smileyene gjør at det er LAAAAAANGT mellom skrivefeltet og "svar"-knappen. Og det er irriterende. Dere bør fjerne de fleste fra standardvinduet, og bare ha de i "vis alle". Endret 24. november 2003 av Alastor Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Kan ikke si noe annet en at jeg er skuffet over at hardware.no har tatt i bruk disse smilyene. Så vidt så jeg husket så sa yummy en eller annen gang at serriøsiteten vil komme til å synke kraftig hvis man la til slike smilyer. Lurer på hva som har fått dere til å bytte mening. Kan du si si hvorfor du ikke liker de nye og hvorfor seriøsiteten som nå er nede på gulvet skal synke enda dypere? Blir ikke smilies på 15 og 16 KB litt stort for folk med isdn, hvis det blir mangen av dem. Tenker da på: :ranting: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Se sig BTW: Kanskje litt Karneval faktor på smiliene Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Kan ikke si noe annet en at jeg er skuffet over at hardware.no har tatt i bruk disse smilyene. Så vidt så jeg husket så sa yummy en eller annen gang at serriøsiteten vil komme til å synke kraftig hvis man la til slike smilyer. Lurer på hva som har fått dere til å bytte mening. Kan du si si hvorfor du ikke liker de nye og hvorfor seriøsiteten som nå er nede på gulvet skal synke enda dypere? Blir ikke smilies på 15 og 16 KB litt stort for folk med isdn, hvis det blir mangen av dem. Tenker da på: :ranting: overdreven bruk av smileys er uansett en uting. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Denna var bra: ondere får du dem ikke uten djevelutstyr men denne trenger synlige tenner hehe morsomt Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 hva synes dere om følgende som erstatning for mrgreen? Noe EJH og jeg mekket fort i photoshop. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Den er fin! :yikes: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hva synes dere om følgende som erstatning for mrgreen? Noe EJH og jeg mekket fort i photoshop. litt uvant farge men skal kunne klare å bli vant til den :-) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 fargene kan justeres. Kom med forslag Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hva synes dere om følgende som erstatning for mrgreen? Noe EJH og jeg mekket fort i photoshop. Neinei. Det blir som å erstatte juletreet med ei bjørk. Litt for mye animasjon i de nye også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har ikke lest postene her, men jeg synes det er for mange smilies. Det blir slitsomt i lengden å måtte scrolle nedover siden for å fine svarknappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå