Nikern Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 D var var jo geniale!! Ta de Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Helt über smiletryner <- Men ingen woot-smilie :grine: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Denne burde også være med: Og eventuelt disse: Synes egentlig ikke at det er behov for denne: når allerede er der Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 hvis noen vet om en smiley av samme stil som kan erstatte dagens w00t så bare si ifra. geezuzz: Var ikke så dumme de du kom med der heller. Hvis disse blir tatt i bruk forventer vi at dere bruker da dere snakker til oss moderatører. </off-topic> Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vakkert Edit: Er det ingen smiley? øhh vi må da ha med En av mine mest brukte. Tror jeg. Ellers likte jeg meget godt den ny pakken med smily's dere vil ha. Er så enig, kan jo ikke miste , men eller så ser de jo fancy ut... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) hvis noen vet om en smiley av samme stil som kan erstatte dagens w00t så bare si ifra. geezuzz: Var ikke så dumme de du kom med der heller. bør være med! hvis noen fikser at det står woot kan den brukes? edit: er da i samme stil? Endret 15. november 2003 av jokki Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Fint med nye smileier Lenke til kommentar
molly Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Jeg likte de nye smileiene :-) Men er det ikke en mulighet å erstatte v00t med han tomlene opp karen til GeeZuZz da!? (ok, de er ikke helt like) Syns også ideen med å bytte ut TOOT med woot var bra :-) molly Endret 15. november 2003 av molly Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vel, synes i allefall at dere burde beholde mrgreen -> i allefall. IMO så liker jeg ikke de smilyene som er foreslått. De ligner utrolig mye på de mindre pene MSN-smilyene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Se hva jeg fant et sted http://www.osfhome.com/forums/html/emoticons/woot.gif Endret 15. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg litke ikke de nye smilyene....Jeg får vell holde meg til gammeldagse smil jeg da Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg litke ikke de nye smilyene....Jeg får vell holde meg til gammeldagse smil jeg da Jeg er glad det ikke bare er meg. Syns de nye smileyene er for store og tiltrekker altfor mye oppmerksomhet. Det som er litt kjipt med store smileyer er at det blir så stor mellomrom mellom linjene de er i. Lenke til kommentar
eplemanden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 som sagt, de trekker en hel del for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Likte de, men det kan da ikke være for vanskelig å transplantere armene og bena til gamle woot over på en ny smuley Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Sålenge den fordømte google-smilien ikke dras fram fra graven, så skal jeg ikke klage (mer). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Sålenge den fordømte google-smilien ikke dras fram fra graven, så skal jeg ikke klage (mer). Google smilyen var da kos Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 link til google smileyen? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er det noen som vet om en plass jeg kan hente ut de gode gamle smilyene. Med bare standard smilyer, og mrgreen var den drøyeste? For øyeblikket tror jeg at jeg skal holde meg til og for de nye (og de gamle) liker jeg ikke. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Synes egentlig ikke at det er behov for denne: når allerede er der Den kan jo brukes når man snakker om damer eller ny hardware og sånt da Endret 16. november 2003 av cecolon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå