Egil.B Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Skrev ikke jeg hva den smileyen uttrykket da ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jepp. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har diskutert om ting smaker rart eller ikke. Den smileyen er liksom the one for alle diskusjonene om dette temaet på forumet.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Selv mener jeg en smiley skal uttrykke noe, og at det er hele vitsen. Mange som uten tvil er morsomme, men som er totalt unødvendig ettersom de ikke har noen mening. Var det ikke det jeg sa da? Endret 28. november 2003 av So Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Uansett må jeg bare si at denne er den ABSOLUTTE favoritten min " " - vet ikke hvorfor men den er bare digg Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 " " - vet ikke hvorfor men den er bare digg Spør du meg er det fordi denne virkelig ser ertende ut Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ja, jeg laget meg denne: på grunnlag av denne: Nå er det også viktig å merke seg at jeg bare har laget disse: og Jeg likte alle disse, meget bra jobbet! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Forresten, den nåværende - smileyen er så ufattelig lite fristende å bruke.. Den er bare stygg, og har ikke noe reelt uttrykk med sjel bak. Når den i tillegg ikke er transparent viser det bare at det er en smiley noen bare har laget i nødverge for å beskytte seg mot de gamle smileyene som de er så redd for. Bah, fubar! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kort og godt syns jeg at de nye smiliene er digg jeg Men en ting er det nå ... få vekk denne: :yikes: -Den ser totalt hemma ut Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ...så ble denne tråden et sted hvor alle MÅ vise fram sine favoritter Lenke til kommentar
Calm Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva har skjedd med munnen til w00t? Synes du har gjort en god jobb med de nye smileysene EJH, men munnen til w00t har mistet fasong! Rund er stikkordet her! Men som sagt, jeg synes du har gjort en god jobb! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) edit: pils Endret 29. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 WOOT PLYSTRER EGENTLIG! SE: NYE ER RAR: *cough*Woot'en sier altså "woot" idet "bildet ble tatt", den plystrer ikke. Den er bare midt i "oo"-delen av "woot" Men den trenger uansett en overhaling på det punktet. En woot-smily som ikke wooter er ikke en woot-smily! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Dere kan da ikke finne på å fjerne og ???!!!!??? EDIT: OK, cool er her ennå.... HEH.. Endret 29. november 2003 av hilram Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvor ble det av grumpy og rofl smilien da? Kan jo ikke fjerne de! Det er dårlig gjordt! Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) En woot-smily som ikke wooter er ikke en woot-smily! Når du sier det på den måten... jeg skal ta en siste titt på den, så får vi se hva utfallet blir. Uansett: den endelige avgjørelsen ligger hos forumadministrasjonen. *fyre opp PSP* Edit: Da har jeg gjort de ørsmå endringene mine: Endret 30. november 2003 av EJH Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hva med en liten jule-smily, siden det er blitt juletider. Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hva med en liten jule-smily, siden det er blitt juletider. Se her. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 kom med en smiley av samme stilsett med "juletheme" da så skal vi vurdere muligheten for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå