abcd423417984 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 blib jeg jobber med saken Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 digge smilies! digga denne her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 blib jeg jobber med saken Supert! Stå på Forventer gode resultater her Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva med en sånn en? En av de morsomste smileyer jeg noensinne har sett! Morsomme... ok -Men hva i svarte natta skal du uttrykke med den ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Heh, man kan jo allerede se resultater her.. Sjekk de siste sidene, og legg merke til at 90% av de som poster bruker stoore mengder smileys, som jeg vil si at er, mildt sagt, misbruk i dette tilfellet. Dere oppfordrer jo nesten til å bryte retningslinjene! Btw, den nye wink-smileyen blunker ikke, den gjør en merkelig grimase.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Heh, man kan jo allerede se resultater her.. Sjekk de siste sidene, og legg merke til at 90% av de som poster bruker stoore mengder smileys, som jeg vil si at er, mildt sagt, misbruk i dette tilfellet. Seff er det mye bruk, det er *alltid* slik. Må testes ut vettu. Det vil roe seg de påfølgende dagene Endret 26. november 2003 av Blib Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva med en sånn en? En av de morsomste smileyer jeg noensinne har sett! Morsomme... ok -Men hva i svarte natta skal du uttrykke med den ? Hvis du føler deg litt monty python, kansje... MÅ absolutt en smiley uttrykke noe? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Btw, den nye wink-smileyen blunker ikke, den gjør en merkelig grimase.. Det ser ut som om de smaker på noe ubestemmelig Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Syntes de var bare konge smileys ja Endret 26. november 2003 av jono.kx Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det var fint med noen nye smilies ja! Likte denne og Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Var bare dere fjerna di "eldre" smyliene (shrug,woot og mrgreen) di passet ikke inn i det hele tatt (syns jeg ). Syns di nye smilyene "matcher" det nye forumet jeg. EDIT: Personlig fav. smily: & Endret 26. november 2003 av Swifty Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Var bare dere fjerna di "eldre" smyliene (shrug,woot og mrgreen) di passet ikke inn i det hele tatt (syns jeg ). Vel, det er ingen god idee. Jeg er egentlig fornøyd sp lenge de ER der, med sine originale kommandoer. Vi som alltid har brukt de (mange av oss) vil gjerne beholde de, er da ikke så mye å be om? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 /me slaps jorgenindahouse with a large trout Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vi som alltid har brukt de (mange av oss) vil gjerne beholde de, er da ikke så mye å be om? jo der er for meget å be om Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nei, det er det ikke. (punktum) Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Edit! Endret 27. november 2003 av BLade_ Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Enkelte av de største/tyngste smileyene er alt fjernet pga de ødela for mye i setninger, og hadde for lang lastetid (14KB er litt i meste laget). Beklager til alle som like disse veldig godt. Vil også benytte muligheten til å si i fra om at de som synes det er morsomt å skrive innlegg med like mange smileyer som ord bør roe ned litt, da dette etterhvert vil bli slått hardere ned på. Forstår at det kan være morsomt nå da de er helt nye, men vi liker egentlig ikke dette. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hva med en sånn en? En av de morsomste smileyer jeg noensinne har sett! Morsomme... ok -Men hva i svarte natta skal du uttrykke med den ? Hvis du føler deg litt monty python, kansje... MÅ absolutt en smiley uttrykke noe? Trodde det var det som var vitsen jeg Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvis en smiley ikke uttrykker noe så er det bare spam Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Selv mener jeg en smiley skal uttrykke noe, og at det er hele vitsen. Mange som uten tvil er morsomme, men som er totalt unødvendig ettersom de ikke har noen mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå