Kurt Lekanger Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Svar riktig på to spørsmål for å bli med i trekningen.KONKURRANSE: Vinn en Sony USB-DAC-stereoforsterker til 6000,- Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Kan ikkje skildre kor mykje eg har lyst å vinne denne! 3 Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Her er en test hos Home Theater High Fidelity som antagelig vil være av interesse: http://hometheaterhifi.com/reviews/headphone-amplifier/sony-uda-1-usb-dac-amplifier-review/ 1 Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Jeg lurer på om det går med en chromecast audio til denne? og hvordan lyden da blir? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Oisann, det var ein fin pris det! *kryssar alt eg har av fingrar* Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Jeg lurer på om det går med en chromecast audio til denne? og hvordan lyden da blir? Det bør gå siden chromecast audio has digital output (og denne har digital input). Lyden blir sikkert temmelig ok. Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 WOW! Dette kaller jeg premie! Hadde vært veldig greit å for en gangs skyld vinne noe med denne i potten! -ED- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå