pervertedburger Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 (endret) Jeg kjøpte meg nettopp et gtx 970 grafikkort fra Komplett, med kortet fulgte det med en kode til enten det nyeste Rainbow six spillet eller Assasins Creed Syndicate, begge til Pc. Desverre så er ikke jeg fan av noen av de seriene, men tviler ikke på at andre kanskje liker det. Er det noen som eventuelt vil ha et av de spillene og gi meg en kode eller steam gift til et annet spill verdt litt mindre? (et eller annet cod spill, gta 5 etc.) Jeg er ikke så redd for å bli scammet for og si det sånn, så jeg kan gå først hvis jeg ser at kontoen din er litt aktiv på diskusjon.no. Tenkte jeg bare skulle starte denne lille tråden fordi det er unødvendig og bare "kaste" ett spill noen andre vil få glede av. Endret 13. november 2015 av pervertedburger Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Hvilken sum ønsker du for koden? Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 Jeg vet ikke helt jeg, tenker du sånn over Vipps? Hvis spillet koster 500kr på steam kunne jeg kanskje tenkt 150kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 14. november 2015 Forfatter Del Skrevet 14. november 2015 (endret) Men hva kan du tilby? Hvis du vil kan du få det for 150kr Vipps. (vet ikke om dette er skrekkelig dyrt) Jeg går ofc først sånn at du får sjekket om koden funker. Endret 14. november 2015 av pervertedburger Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Men hva kan du tilby? Hvis du vil kan du få det for 150kr Vipps. (vet ikke om dette er skrekkelig dyrt) Jeg går ofc først sånn at du får sjekket om koden funker. Kan gjerne ta Rainbow six for 150 kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå